Bobbo Viking Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Som några av er kanske redan har sett blev mitt konto här på forumet hackat under förmiddagen. Med andra ord var det inte jag som skrev skiten. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Eh, ja just det hackad... så var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 OMG, editera bort det istället så du slipper pinsamheter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? Haha, Owned. Nu kom mer han säkert komma med: Uhm. Det måste varit min bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? HAHAHAHAHA! Sug på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? Haha.. Redigerad 15 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vad har snubben gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Förvånas alltid över hur dumma människor kan vara. Vi har nästan 8000 medlemmar och det är c:a 2 som verkligen har fått intrång på sina konton. Dessutom vet alla (förutom ev. nya medlemmar) att moderatorerna har den möjligheten att de kan kolla ip:n på de posts som har gjort. Så att påstå att man har blivit kackad är inte bara meningslöst, det är korkat med. Vad har snubben gjort? Skrivit detta och detta. Redigerad 15 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 detta. Det är ju skrivet 13 maj Som några av er kanske redan har sett blev mitt konto här på forumet hackat under förmiddagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Det är ju skrivet 13 maj Han missade alltå en detalj. Han konto var antingen hackad 2 ggr eller så skrev han åtminstonde det första själv, vilket borde resultera i en varning. Detta var under förmiddagen. Redigerad 15 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Handlar det inte snarare om en crackare? Suck, tidningar och deras påverkan på svenska språket, det är sådligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hacker? Cracker? Snarare mytoman om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kl 10.00, borde inte Bobbo vara i skolan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? Inte för o ta någons sida här eller så.. men det kan va så att han satt i skolan o glömde logga ut eller så. Och sen kom nån annan på hans skola som också brukar va inne på GTAsajten o gick in o resten kan ni räkna ut själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Han kan väl ha skolkat eller varit sjuk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Folk gör visst allt för lite uppmärksamhet. Håhåjaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Folk gör visst allt för lite uppmärksamhet. Håhåjaja.Hans sätt att säga "Hej GTAsajten, jag är tillbaks!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Som några av er kanske redan har sett blev mitt konto här på forumet hackat under förmiddagen. Med andra ord var det inte jag som skrev skiten. Tack för mig. Ok, vi tror dig. Not!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts