Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Annars äger 2000!!!! Hultan vågade du inte säga emot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Hultan vågade du inte säga emot... Självklart inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag tror allt beror på vilka behov och vilken dator man har... jag föredrar Win XP iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Win 2000 är ju bara än fruktansvärt tidig Beta(Alfa kanske???)version av XP!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Win 2000 är ju bara än fruktansvärt tidig Beta(Alfa kanske???)version av XP!... nej... det kan man väl inte kalla det, 2000 är ju nästan helt buggfritt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 nej... det kan man väl inte kalla det, 2000 är ju nästan helt buggfritt... Det är XP också!!!...XP är mycket bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 XP är värsta leksaks operativsystemet..... Ok, jag ska inte säga för mycket (använder det själv) Men jag använder det BARA för att spelindustrin måste anpassa sig efter Microsoft. Okej, jag måste erkänna att XP inte ser dåligt ut visuellt, men 2000 är mycket stabilare, nästan alla företag använder 2000 istället för XP eftersom att systemadministratörerna där VET att 2000 fungerar mycket bättre och stabilare i företags sektorn..... Men till att spela så suger 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det är XP också!!!...XP är mycket bättre!!! jag föredrar också xp, men 2000 är ändå enligt mig stabilare... jag har en väldiga problem med en bugg i xp (det här är andra datorn jag har det på nu) , kolla denna bilden. ingen meny i aktivitetshanteraren: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/xp%20bugg.gif ingen meny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Hur sjutton kunde menyn försvinna??? Tryckte du på nåt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag har inte gjort nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 xp är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Har du testat att högerklicka i aktivitetshanteraren och se om du kan ändra något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 hallå!! kan nån bränna Windows 2000 pro åt mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 hallå!! kan nån bränna Windows 2000 pro åt mig??? Ladda ner på Kazaa eller Direct connect, gjorde jag ....även om du har en trööög uppkoppling så lämna datorn på över natten, inte så stor fil......300-400 Mb tar en fungerande Windows 2000 Pro....Svensk eller engelsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 xp är bättre XP e "Samma" os som 2000 det är bara att de e lite smågrejjs fixade och att det ser annorlunda ut....under skalet är det samma operativsystem....så sluta bråka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 lämmna datorn på över natten?? aldrig!! men när man ska instalera 2000 pro alla filer som man har på datorn försvinner dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 aaaaa detta e en olaglig topic. man fick inte prata om att bränna på forumet. lås det hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 aaaaa detta e en olaglig topic. man fick inte prata om att bränna på forumet. lås det hultenius det är inte olagligt!! och var ser du ordet "bränna"????? vi har inte snackat om att bränna utan om att ladda ner ochdet e inte olagligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 det är inte olagligt!! och var ser du ordet "bränna"????? vi har inte snackat om att bränna utan om att ladda ner ochdet e inte olagligt!! Det spelar ingen roll om man laddar ner Windows från nätet eller installerar det från en bränd cd, det är lika olagligt i båda fallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag hittar ordet bränna i den 13:de posten uppifrån sida 2..... Och att ladda ner är JÄTTE olagligt bara så du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts