Joey Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 jag skulle vilja ha Windows 2000 pro.. var kan man köpa det?? jag har windows 98 och vill ha 2000 pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ELGIGANTEN jävla caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ELGIGANTEN jävla caps hhhmmm jag gick in på deras hemsida och kollade men där hade dom det ikke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Webbhallen har Windows 2000 Pro SV för 3995:- exklusive frakt. Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag har iofs aldrig testat Win 2000, men jag är nästan säker på att XP är bättre! Dels är det nyare (finns fler funktioner, buggar är fixade, etc) och dels är det många spel och program som inte fungerar med Win 2000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Webbhallen har Windows 2000 Pro SV för 3995:- exklusive frakt. Här! shit vad dyrt!!! kanske lånar det av en kompis och instalerar...... man behöver väll inte registrera sig hos microsoft??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag har iofs aldrig testat Win 2000, men jag är nästan säker på att XP är bättre! Dels är det nyare (finns fler funktioner, buggar är fixade, etc) och dels är det många spel och program som inte fungerar med Win 2000... Men.... XP är 10 ggr. segare! Jag hade WinXp och det hackade fett nu har jag Win2000 och det flyter jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Men.... XP är 10 ggr. segare! Jag hade WinXp och det hackade fett nu har jag Win2000 och det flyter jätte bra! jag kan få låna ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 XP laggar inte ett dugg på mammas dator...Innan däremot när vi hade WinME hackade det och hängde sig som bara den...Jag brukar inte höra så mycket att XP krånglar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 kan jag få låna nåns windows 2000 pro?? typ nån här på forumet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 kan jag få låna nåns windows 2000 pro?? typ nån här på forumet??? Om en programvara är värd att användas är den värd att köpas... Köp Windows XP istället, Windows 2000 är ju för kontor och företag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 men jag vill typ ha 2000 pro inte Xp.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ingen som kan bränna sitt 2000 pro?? man måste väll inte registrera sig hos microsoft?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja säger bara...........XP E BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja säger bara...........XP E BÄST! Full eller?? XP SuGeR HÅRT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Full eller?? XP SuGeR HÅRT!!! XP äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 XP äger! ....INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ....INTE XP äger! Men man måste ha rejält med minne och en snabb processor om det ska flyta bra.. 2000 däremot kräver bara ca 200Mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Japp, har man en hyfsad bra dator med mycket RAM äger faktiskt Win XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Annars äger 2000!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts