aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men då får man ju fråga sig, var din bild ens seriös? Btw. Jag röstade på KalleRSen blev den ju inte borttagen för att den var ful utan för att folk röstaded på den i syfte att förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Sen blev den ju inte borttagen för att den var ful utan för att folk röstaded på den i syfte att förstöra. Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det var tur att du tog bort BroDDs bidrag, annars hade jag röstat på det. Annars tyckte jag att det första bidraget var fint, tror jag, minns inte längre nu när jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hahaha, kom min bil med? Jag ställde ju aldrig upp, ens. Röstade på D.E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag vet. Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ja, jag gjorde så gott jag kunde i paint.. det var inget skrutt jag gjorde på 30 sekunder Men gå och lägg dig. Hela din tid på forumet har vart oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men gå och lägg dig. Hela din tid på forumet har vart oseriös. Ska lägga mig "snart" nu ödslar jag inge mer tid i denna tråd KalleR var bara rädd för att jag skulle sno första platsen från han med min FINA bil.. Sant att hela min tid varit seriös men jag har varit "lite" mer seriös på senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska lägga mig "snart" nu ödslar jag inge mer tid i denna tråd KalleR var bara rädd för att jag skulle sno första platsen från han med min FINA bil.. Sant att hela min tid varit seriös men jag har varit "lite" mer seriös på senaste tiden Rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska lägga mig "snart" nu ödslar jag inge mer tid i denna tråd KalleR var bara rädd för att jag skulle sno första platsen från han med min FINA bil.. Sant att hela min tid varit seriös men jag har varit "lite" mer seriös på senaste tiden Inte nåt då ditt resultat inte hade haft nån betydelse alls, du var utesluten från tävlingen redan då du postade ditt bidrag, bara blivit officiellt först nu. Däremot är det mkt spännande hur det går mellan D.E och mig. Haha stell va mobbat att ha BroDD på sin kontaktlista. och ännu mer mobbat namn av brodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Inte nåt då ditt resultat inte hade haft nån betydelse alls, du var utesluten från tävlingen redan då du postatde ditt bidrag, bara blivit officiellt först nu. Däremot är det mkt spännande hur det går mellan D.E och mig. Det är OLIIIIIIIDLIGT spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Inte nåt då ditt resultat inte hade haft nån betydelse alls, du var utesluten från tävlingen redan då du postatde ditt bidrag, bara blivit officiellt först nu. Däremot är det mkt spännande hur det går mellan D.E och mig. Haha stell va mobbat att ha BroDD på sin kontaktlista. och ännu mer mobbat namn av brodd Fråga mig inte varför. Alla kontakter jag har från GTAsajten har addat mig, inte vice versa. Jag tar aldrig bort kontakter förens listan är full. Som den dock vart 2 gånger innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fråga mig inte varför. Alla kontakter jag har från GTAsajten har addat mig, inte vice versa. Jag tar aldrig bort kontakter förens listan är full. Som den dock vart 2 gånger innan. Det är vara för vi älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det är vara för vi älskar dig. Nej, jag är inte gay. Bara med dig är det helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Diggade KalleR's i massor! Den var coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Det stog mellan D.E och KalleR, det blir nog ännu en röst åt KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vote: KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 KalleBalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Stog mellan KalleR, Tux och D.E. Tux hade inga body ändringar och "neon:en" förstörde allt. D.Es kjolar var lite snyggare än Kalles så D.E får min röst. Btw BroDDs var U B E R K E W L också. Vote: D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vote: samuelszon Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Patetiska skit, jag och min 5 minuters bil skulle ju inte vara med :'( KalleR och Samuelzon hade iaf snyggaste, D.Es såg inte färdig målad it Tog Samuelzon inte för att hans bil var bättre en Kalles, men det bara blev så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts