Jacker Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Man lär sig mycket mer i lumpen än att döda, framför allt saker man har stor nytta av själv. Gör om jag måste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Redigerad 4 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Att dö med sin frihet är bättre än att leva under fienden. Ja, jag skall göra lumpen när jag är gammal nog. Men när jag tänker efter så vill jag hellre vara hemma, well well man blir väl tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det skulle säkert vara kul, men just nu känns det så kallt och rått ute, så jag gör det bara om jag måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Att dö med sin frihet är bättre än att leva under fienden. Hjälp... skrämmande livsåskådning. Men att föredra framför att dö med sin frihet eller leva under fienden kan ju också vara att bara skita i det och spendera kanske den viktigaste tiden av sitt liv på något roligt och meningsfullt. Om vi nu ponerar att Sverige skulle hamna i krig är det sista jag skulle göra att kämpa för mitt land. Jag kan lika gärna skjuta en svensk som en fiendesoldat, för det är inte dom som vill åt mig, utan deras ledare. Redigerad 14 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska göra lumpen ja. Måste lära mig döda, skjuta, överleva. Jag ska bli rambo. Haha nee men jag ska göra lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Säger bara ett ord : Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Förra vintern var jag på mönstring. Jag slängde fram en hel lista med åkommor, doktorn frikände mig..typ. Det där med att lära sig döda och bajsaipapplådabakomgran-grejset är inte riktigt något jag prioriterar. De ynka slantar man tjänar kan jag jobba ihop på några månader. Dessutom är jag trött på att bara träffa killar varje dag, jag går på en typisk killskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag ville men inte när de ville. Så jag fick inte göra det alls till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej, det är ingenting som intreserar mig. @okka: LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Njet, jag slapp =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Orka med lumpen. Vill hellre spendera tid på utbildningen än att sitta mitt i Norrland och äta ärtsoppa till frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Just fake it.. Jag slapp göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Orka med lumpen. Vill hellre spendera tid på utbildningen än att sitta mitt i Norrland och äta ärtsoppa till frukost. Låter som om du verkligen vet vad du pratar om.. [ironi, ja. För dom som inte förstod det.] -------- Null vote, får se när det är dags å välja.. Tänker inte på det nu. Redigerad 15 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Som vanligt urdåliga svarsalternativ, denna ligger härmed med på min inofficiella 10 i topplista för de mest korkade svarsalternativen på forumet BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 [O][T]' date=May 15 2006, 15:04' post='701155] Som vanligt urdåliga svarsalternativ, denna ligger härmed med på min inofficiella 10 i topplista för de mest korkade svarsalternativen på forumet BOT Håller visserligen med dig. Åtminstonde borde allternativet "jag ville men fick inte" vara med. Du borde skapa en poll för att visa hur det skall gå till Herr [O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Dåliga svarsalternativ. jag vill rösta på "Nej. Jag orkade inte" Jao, eller "Jag kommer inte att orka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Har ej bestämt mig än. Någon som kan hjälpa mig att hitta "kanske" alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej. Det vill jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts