Runar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Svar nej, det är mot mina principer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ja, det var skitkul!!! Vi låg i bunkrar och åt gammal mat, höhöh, jätteroligt! Så fick vi lära oss använda vapen!! YEAH!!! Så nu kan jag skjuta människor! Ska rycka ut om det kommer attacker från öst, vilket det säkert gör... Då ska jag mörda alla, jag lovar. Höhö. Så får jag säkert en massa medaljer och blir berömd för att jag har gjort så mycket bra för mitt land!! För det är ju MITT land. Det var verkligen kul. jag träffade en massa smarta människor, också. Vi hade djupa samtal om hur mycket vi saknade att ha sex, höhöhö, för det är det enda man saknar (jag menar, man har ju grabbar och vapen, så då fattas väl bara sex?! Höhöhö"). Så läste jag bra böcker. Jättebra. Mein Kampf. Jäkligt bra ideologi han lägger fram... Höhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ja. Påstå att man bara lär sig mörda är helt jävla fel. Man får ju gratis mat, gratis överlevnads kunskaper. Kunskaperna man får där kommer man säkert ha med sig hela livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Ja, det var skitkul!!! Vi låg i bunkrar och åt gammal mat, höhöh, jätteroligt! Så fick vi lära oss använda vapen!! YEAH!!! Så nu kan jag skjuta människor! Ska rycka ut om det kommer attacker från öst, vilket det säkert gör... Då ska jag mörda alla, jag lovar. Höhö. Så får jag säkert en massa medaljer och blir berömd för att jag har gjort så mycket bra för mitt land!! För det är ju MITT land. Det var verkligen kul. jag träffade en massa smarta människor, också. Vi hade djupa samtal om hur mycket vi saknade att ha sex, höhöhö, för det är det enda man saknar (jag menar, man har ju grabbar och vapen, så då fattas väl bara sex?! Höhöhö"). Så läste jag bra böcker. Jättebra. Mein Kampf. Jäkligt bra ideologi han lägger fram... Höhöhö. Det som är läskigt är att man inte vet om du är seriös eller inte. @ Aikjonas12: Du får dessutom betalt, inte mycket men däreomt pyttelite. Redigerad 14 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Funderar på det nu sedan man sett den nya övertygande försvarsmakts reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, kommer inte göra den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det som är läskigt är att man inte vet om du är seriös eller inte. @ Aikjonas12: Du får dessutom betalt, inte mycket men däreomt pyttelite. Roger that... okka, du är 16, med andra ord: du har inte gjort lumpen. Väl men onödigt skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, Vill absolut inte göra lumpen Inget som jag tycker verkar kul, kanske ändrar mig sen dock.. vi får väll se.. men just nu vill jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kanske skulle va kul. men jag tror inte jag örskar Alldeles för lat. men om jag väl är där å har börjat så går jag nog in för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Mycket möjligt att man rycker in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Roger that... okka, du är 16, med andra ord: du har inte gjort lumpen. Väl men onödigt skrivet. Jag är 22, bor med min 15-åriga flickvän (som har jäkligt stora pattar, höhö), gillar att festa, har en Big Brother-frilla, hatar svartvita filmer, skrattade som faaaan under Boat Trip, gillar att träna på gym och äta näringstillskott så att jag får muskler så att tjejer gillar mig, har inga kvinnliga vänner (då måste man ju prata och verka smart, och jag vill bara knulla), min favoritfilm är The Gladiator, bikini är ett upphetsande plagg, jag rakar min penis, gillar att piska andra killar i duschen och kalla dom bögjävel, och, såklart, gillar jag vapen. Och jag är folkpartist. Ut med invandrarna. Ah, justja. Aftonbladet. Hooray. Du känner inte mig, Arman!!! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag är 22, bor med min 15-åriga flickvän (som har jäkligt stora pattar, höhö), gillar att festa, har en Big Brother-frilla, hatar svartvita filmer, skrattade som faaaan under Boat Trip, gillar att träna på gym och äta näringstillskott så att jag får muskler så att tjejer gillar mig, har inga kvinnliga vänner (då måste man ju prata och verka smart, och jag vill bara knulla), min favoritfilm är The Gladiator, bikini är ett upphetsande plagg, jag rakar min penis, gillar att piska andra killar i duschen och kalla dom bögjävel, och, såklart, gillar jag vapen. Och jag är folkpartist. Ut med invandrarna. Ah, justja. Aftonbladet. Hooray. Du känner inte mig, Arman!!! =( De är ju bara å kolla din info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 De är ju bara å kolla din info Men, idiotpucko, jag ville ju såklart framstå som lite yngre än vad jag är för att jag ska smälta in... Fuckhead =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Dåliga svarsalternativ. jag vill rösta på "Nej. Jag orkade inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Dåliga svarsalternativ. jag vill rösta på "Nej. Jag orkade inte" W0rd. De finns ju bara ett nejalternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vote: Jag vill göra lumpen då jag är gammal nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag ville inte, jag slapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, Vill absolut inte göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Jag är ganska säker på att jag kommer vilja göra det. Jag vet att det är ganska onödigt att göra lumpen i Sverige, men jag vill inte stå helt handfallen om det någon gång skulle hända något utan ha lite kunskaper åtminstone. Redigerad 14 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts