Hunter Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har hört att sa finns online. Så måste man ha gta san andreas skivan för att köra de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har hört att sa finns online. Så måste man ha gta san andreas skivan för att köra de? Ja, om det MTA du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) ¶ Redigerad 14 maj, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 är mtavc gratis då? har både san andreas och vice city till ps2, jag hade vc till min pc men den försvann :'( Ja det är en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men MTA är väll bara på PC? Det verkar som Hunter vill att GTA skall finnas online, på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Men MTA är väll bara på PC? Det verkar som Hunter vill att GTA skall finnas online, på PS2. MTA finns bara till pc -ja Det finns inga tecken på att det kommer nån multiplayer mod till PS2. För att besvara trådskaparens fråga så kan jag bara säga: det beror på, om du förstår vad jag menar. Jag behöver ingen cd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts