Crice Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ben från Full Throttle, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kate Archer från No One Lives Forever, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den där Vincent (Vinnie) Gognitti i Max Payne 2 tyckte jag var rätt cool när jag spelade det första gången Och Vladimir Lem är nog ganska tuff också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Är nog "Darth Revan" ifrån Star wars Knights of the old republic 1 och 2. Dom 2 spelen är nog dom bästa jag kört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Manuel "Manny" Calavera i grim fandango, som Matteus sa. Thrall i Warcraft III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ni får gissa själva vilken favorit jag har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lyssna på hur han pratar och vilka lines han har annars kan det ju vara det att han går omkring i svart latexdräkt. Och sluta prata om "mammor". Jag förstår inte heller hur du kan bli sur för att jag säger att Sam är gay. Du borde ju snarare bli glad, du verkar ju kär i honom. Men herregud. Det är ett spelkaraktär. Han är inte straight and är inte gay för han finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Är nog "Darth Revan" ifrån Star wars Knights of the old republic 1 och 2. Dom 2 spelen är nog dom bästa jag kört... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Men herregud. Det är ett spelkaraktär. Han är inte straight and är inte gay för han finns inte. Haha, "w0rd"(som ni brukar säga) Jag håller också med Pico: Kate Archer, jag är nog kär i henne Edit:HRm Redigerad 14 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Antagligen någon i något SW-spel, återkommer med svar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ni får gissa själva vilken favorit jag har... Det kan omöjligt vara Link från Zelda spelen. Kratos från God Of War är en av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Gillade skotten i No One Lives Forever-spelen, kommer tyvärr inte ihåg hans namn. Armstrong! ---- Let's see.. . Glottis i Grim Fandango Murray i Monkey Island Max Payne Sonic Svinet i Beyond Good and Evil, kommer inte ihåg vad han heter... Peyg? 47 Kineserna i C&C Generals. "Mmm, nice location!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Mario i Super Mario 3 till NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Finns mängder. Solid Snake (MGS, MGS2) Revolver Ocelot (MGS, MGS2, MGS3) Big Boss (MGS3) Gray Fox (MGS) Kratos (God of War) Manuel Calavera (Grim Fandango) För att nämna några. Ungefär så, fast Arthas från WC3 inräknad. Och vi får inte glömma The Wanderer från SotC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Link från zelda:OoT (Men tror inte Link i Twilight princess kommer göra mig besviken heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Link från zelda:OoT (Men tror inte Link i Twilight princess kommer göra mig besviken heller). Tack! Den första som nämner hjältens namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tack! Den första som nämner hjältens namn! Tycker bara det är rätt dålig stil att andra inte tycks ha lika bra smak som oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tack! Den första som nämner hjältens namn! Knarkuzz var före Själv diggar jag Shadow, från: Sonic Adventure 2 Battle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Drar mig tillbaks hit och skriver 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Någon från Final Fantasy IX eller X. Kan bara inte bestämma vilken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts