rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vilken är din favoritkaraktär(er) av dom spelen du spelat? Min e nog Sgt Johnsson i Halo. Jag lirade lite Halo 2 idag och blev dödad av en covernant. Då sa Johnsson: Fucking tourists Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Inuzuka Kiba i Narutimate Hero3. Han är somsagt lika uppkäftig i spelet som i serien. Annars har vi nog Harry Tipper i Time Splitters Future Perfect med sin "groovy" stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Gillade skotten i No One Lives Forever-spelen, kommer tyvärr inte ihåg hans namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Megaman, naturally. Jag vill vara Megaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lucas Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Leon S. kennedy Jag älskar hans jacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Sam Fisher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Sam Fisher! Han är ju bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Han är ju bög. Han har en fru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Ronaldinho: Fifa-spelen Johnny Sindacco, T-Bone Mendez, Ryder och Cesar: GTA San Andreas. Fox: Super smash bros Mele. Legolas: Sagan om Konungens Återkomst. Darth Maul och Mace Windu: Star Wars Battlefront 2 Joe Griffin: Medel of Honur: Rising Sun Tommy Vercetti: GTA Vice City Raven: Tekken 5 Redigerad 15 maj, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Han har en fru Man kan väll vara bög för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Han är ju bög. Är det någon som är bög så är det väl du . Sluta klaga på allt och alla för fan. Min favorit karaktär är Snake i Metal Grear Solid spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Är det någon som är bög så är det väl du . Sluta klaga på allt och alla för fan. Min favorit karaktär är Snake i Metal Grear Solid spelen. Klagar man när man påstår att bågon är bög? Sam Fisher är ju solklart bög, allt pekar ju mot det. Hans fru kan dessutom vara en shemale eller transa eller så gillar hans man att låtsas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Finns mängder. Solid Snake (MGS, MGS2) Revolver Ocelot (MGS, MGS2, MGS3) Big Boss (MGS3) Gray Fox (MGS) Kratos (God of War) Manuel Calavera (Grim Fandango) För att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Klagar man när man påstår att bågon är bög? Sam Fisher är ju solklart bög, allt pekar ju mot det. Hans fru kan dessutom vara en shemale eller transa eller så gillar hans man att låtsas det. Du kan ju vara lite mera specifik när du säger att allt pekar mot att han är bög. Din morsa kanske också är en shemale eller transa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Meryl från MGS och Eve/Tatyana från MGS3, blev smått förälskad i båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Självaste...Fa* då glömde namnet på han Skriver imorgon.,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lara Croft(tihi), Sam Fisher, Carl Johnson, Lucas Kane, Tommy Vercetti, Gordon Freeman, G-Man, Alyx Vance, Max Payne, Mona Sax, Mercedes Cortez.. hmm... har väl glömt ett par.. kommer inte ihåg så bra för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Du kan ju vara lite mera specifik när du säger att allt pekar mot att han är bög. Din morsa kanske också är en shemale eller transa. Lyssna på hur han pratar och vilka lines han har annars kan det ju vara det att han går omkring i svart latexdräkt. Och sluta prata om "mammor". Jag förstår inte heller hur du kan bli sur för att jag säger att Sam är gay. Du borde ju snarare bli glad, du verkar ju kär i honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts