Martin-123 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Här kan ni diskutera GWF. Vad ni tycker är kul, vad ni har för gubbe osv. Själv köpte jag spelet för 2 dagar sedan. Tycker det är kul. Har en gubbe som är E/W på level 15. Jag har en guild om någon vill joina. Men du måste ha minst 12 levels. Mitt namn är Kompisen Mulle, Och guilden heter Speed Stalkers. Jag har sökt men hittade ingen om Factions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Factions var en riktig besvikelse för mig, tycker att Orginalet är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ehum måste man ha vanliga GW för att spela GWF? En kompis sa att man inte behövde ha originalet för att kunna spela GWF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Kommer väl att provköra om det kommer nån trial i PCG eller liknande... Redigerad 14 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ehum måste man ha vanliga GW för att spela GWF? En kompis sa att man inte behövde ha originalet för att kunna spela GWF. Den är fristående. Man behöver inte orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den är fristående. Man behöver inte orginalet. Okej bra, ska nog kanske skaffa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Okej bra, ska nog kanske skaffa då Gör inte det, skaffa orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Gör inte det, skaffa orginalet. Man kan ha andra åsikter. Jag startade en ny gubbe idag. Spelat i två timmar. Den har level 5 och är RA/AS Redigerad 14 maj, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Factions är så mycket dåligare än Originalet. Men smaken är som baken, delad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Den är fristående. Man behöver inte orginalet. Är du säker? Jag trodde att det var ett vanligt expansion pack. Tycker att originalet var bättre, men det är ju kul med variation. Men stad-temat passar inte riktigt in, gillade mer de stora öppna ytorna i originalet. har en 20 w/r, 20 e/mo, 16 n/mo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts