Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Ja, vet ni om det finns någon svensk nätaffär för metalskivor? Då menar jag en affär som enbart inriktar sig på metal och hårdrock, där man kan hitta mindre kända bands skivor också. Tack i förhand. //Frenzan. EDIT: Självklart i fel forumdel också. Redigerad 13 maj, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Tror inte det finns någon Heavy metal skivbutik här i sverige Men CDON är nog ett av de bästa http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...8&nav_genre=908 Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tror inte det finns någon Heavy metal skivbutik här i sverige Men CDON är nog ett av de bästa http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...8&nav_genre=908 Jo CDON är bra, men det finns så mycket mer metal med inte så värst kända band som man inte kan hitta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Eller så slutar du låtsas att du köper skivor och fortsätter ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Eller så slutar du låtsas att du köper skivor och fortsätter ladda hem Mycket roligare att ha skivorna i handen än i burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Mycket roligare att ha skivorna i handen än i burken. Självklart. Men det verkar på dig på msn som att du hellre laddar hem, att du hellre lägger pengarna på gitarrgrejer eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ginza.se, soundpollution.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om du bor i STHLM (Som jag) kan du vara cool (som jag) och dra till St Eriksplan och kolla in Repulsive Records (som jag) för den affären är värd att bli stammis i (som jag). De har mycket skivor men kanske inte de mer okända banden men de är ju också svåra som fan att få tag på eftersom de just är okända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja, vet ni om det finns någon svensk nätaffär för metalskivor? Då menar jag en affär som enbart inriktar sig på metal och hårdrock, där man kan hitta mindre kända bands skivor också. Tack i förhand. //Frenzan. EDIT: Självklart i fel forumdel också. Tack PÅ förhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Om du bor i STHLM (Som jag) kan du vara cool (som jag) och dra till St Eriksplan och kolla in Repulsive Records (som jag) för den affären är värd att bli stammis i (som jag). De har mycket skivor men kanske inte de mer okända banden men de är ju också svåra som fan att få tag på eftersom de just är okända... Han bor i skåne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tack PÅ förhand? Ja, precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Tusan också. jag som trodde man skulle kunna köpa metal på internet. inte musikskivor. nu blev jag lite besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ja, precis. Du såg inte mitt tips om Sound Pollution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Eller så slutar du låtsas att du köper skivor och fortsätter ladda hem Inte ÄNNU en unge som inte fattar meningen med "en dags hårt arbete". *Ontopic* Kan inga bra metalbutiker. Tror dock att Iceman har sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Du såg inte mitt tips om Sound Pollution? Jo, prövat sidan nu varje dag sen jag såg att du tipsade om den, men den vill inte funka. Blir bara en grå bakgrund sen kommer inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Jo, prövat sidan nu varje dag sen jag såg att du tipsade om den, men den vill inte funka. Blir bara en grå bakgrund sen kommer inte mer. Lika för mig... EDIT: Funkar i explorer. Jag kollade bara i FF innan Redigerad 16 maj, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Japp, den funka i IE tack för tipset skribb! Verkar finnas en del där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts