GiZmo Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lukten tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag hade inte valt bort nåt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hörseln är viktigare än synen, någon som tänkt på det? Förlorar man synen hör man och reagerar bättre. Förlorar man hörseln behöver man inte se bättre. Nej nej, ok, man kanske hör mycket bättre än vanligt om man förlorar synen men, synen är tusen gånger bättre än den förbättrade versionen av hörseln. Stod mellan smaken och lukten. Men jag valda lukten. Hur kan man mista smaken? :'( All mat! Lukten kan lika gärna fara åt h******e! (Skoja ) Men den goda datorlukten är härlig! Det luktar kretskort varje dag i mitt rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Absolut luktsinnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va? Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då... Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va? Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då... Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då Ska du säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag hade inte valt bort nåt alls. Du måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lukten, utan vidare tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va? Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då... Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då Aha, är det därför jag känner exakt samma smak om jag håller för näsan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej nej, ok, man kanske hör mycket bättre än vanligt om man förlorar synen men, synen är tusen gånger bättre än den förbättrade versionen av hörseln. Visst så ser man saker på långt håll med synen. Men man ser inte det som är bakom ens rygg, och om någon slår med en klubba mot bakhuvudet med den bättre hörseln så hör man det och hinner reagera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Aha, är det därför jag känner exakt samma smak om jag håller för näsan eller? Testa igen när du är riktigt täppt i näsan. Redigerad 14 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Visst så ser man saker på långt håll med synen. Men man ser inte det som är bakom ens rygg, och om någon slår med en klubba mot bakhuvudet med den bättre hörseln så hör man det och hinner reagera Öhmm? Okej... Man hinner göra de ja... Testa igen när du är riktigt täppt i näsan. Har varit så täppt att jag tvungen att använda munnen för att andas. Maten smakade lite mer isolerad, men det smakade fortfarande bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Smaken... Tror jag. Hörseln behövs för musik, synen behövs för det mesta, känseln behövs för att kunna märka om man t.ex skärt sig, och lukten behövs mer än smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Jag får väl välja bort mitt sjätte sinne Null vote Redigerad 14 maj, 2006 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 VAute: känslen. Allt annat är mer viktigare för mig, javisst kanske sexlusten and shit like that försvinner... och? hellre att det försvinner än att jag inte kan höra, se, eller lukta på nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kan inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 VAute: känslen. Allt annat är mer viktigare för mig, javisst kanske sexlusten and shit like that försvinner... och? hellre att det försvinner än att jag inte kan höra, se, eller lukta på nått. Vem bryr sig om sexlusten när man ändå inte kan få ett ligg. Vem vill ha sex med en person som har sår över hela kroppen. Hur ska du kunna gå, om du inte känner om du har satt ner fötterna? Hur ska du kunna greppa saker? Jag tror inte att man kan leva utan känsel, man skulle dö av alla skador man skulle få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lukten eller smaken. Om man skulle ta bort smaken så skulle jag väl äta nyttigt hela tiden, vilket är positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lukten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vote: Lukten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts