Compwear Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kan inte välja, alla är för viktiga Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten (jag bor ganska nära en bondgård...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det stod emellan lukten eller smaken, men det fick bli lukten. Ni som votat känseln - har ni verkligen tänkt igenom det? Dels kommer ni inte kunna känna någon sexuell njutning. Men det värsta är - skär ni er på något, råkar ni lägga handen på plattan osv kommer ni inte märka det om ni inte ser det. Helt jävla livsfarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Syn, hörsel, känsel är uteslutna. Då återstår lukt o smak. Utan luktsinnet känner man ju som bekant inte mycket smak ergo blir det smaken som jag väljer bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten. Vet inte varför, men den känns inte helt viktig. Man kan ju känna lite smak utan lukt med, tänk på när man är riktigt förkyld. Oftast så känner man lite iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag null votar. Innan jag läste folkets inlägg här så tänkte jag helt klart känseln men sen när ni började snacka om smak och känsel så blev jag tveksam. Fick då bli null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ang. smak vs. lukt - med smaken känner man bara sött, surt, salt, beskt (, umami?). Resten känns av lukten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Utan lukt känner man nästan ingen smak, som några nämnt, så är det verkligen minst viktigt? det har du fan rätt i, tänkte inte på det.. hmm.. aja, men jag tar bort bara smaken isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Lukten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Stod mellan smaken och lukten, men det fick bli lukten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 lukten, kan leva normalt utan lukten, bry sig om lukta, bara man kan känna & co Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Smaken. Då hade man kunnat äta bara nyttiga saker som kanske inte är så jättegoda annars, sen hade man inte haft något behov av att äta skräpmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten eller smaken. Det är svårt, naturens dofter eller smaken av starkt och kryddat. Nullvote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Synen. Heja naivitet. Vi borde sluta se, och börja känna istället. Man borde inte känna vad man tänker, eller tänka vad man känner. Synen. Synen. Synen. Synen? Svar ja... ...? Dock; Redigerad 14 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Synen. Heja naivitet. Vi borde sluta se, och börja känna istället. Man borde inte känna vad man tänker, eller tänka vad man känner. Synen. Synen. Synen. Synen? Svar ja... ...? Dock; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Skulle välja bort Sjätte Sinnet. För den där jävla ungen gör mig så förbannad varje gång och den är varken läskig eller stimulerande på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det är bäst att inte låtsas om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hörseln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lukten. Vill både se, höra, smaka och känna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Man brukar ju ta upp choklad från marken (om inte hunden skiter på ett bord ) Hörseln är viktigare än synen, någon som tänkt på det? Förlorar man synen hör man och reagerar bättre. Förlorar man hörseln behöver man inte se bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts