Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om du skulle vara tvungen att ta bort ett sinne, vilket skulle det då vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det stod mellan smaken och känseln. Fast det blev smauken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Känseln självklart, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Känslen tror jag, även om man inte kan känna när man har sex. De andra är viktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten. Lätt. Alltså, förlorar man känseln kommer man ju förlora massor av annat, kanske sexlusten eftersom det inte kommer ge fysisk njutning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Smaken så klart. Utan lukt har man väl ändå ingen smak? Känsel behöver man, annars dör man. Se och höra behöver man, annars blir man ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten. Lätt. Alltså, förlorar man känseln kommer man ju förlora massor av annat, kanske sexlusten eftersom det inte kommer ge fysisk njutning då. Men förlorar man lukten så vet du inte vad du luktar på , tänk så är det ngt som antingen liknar chocklad eller hundskit, så måste du köra in det i munnen för att ta reda på det...issch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tror jag tar bort smaken. Lukten gör det iaf möjligt att njuta av mat. Fast den goda smaken av frukt.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Shit svårt val detta.. Kan faktiskt inte välja ngt så Null Vote..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tror jag tar bort smaken. Lukten gör det iaf möjligt att njuta av mat. Fast den goda smaken av frukt.. :'( Ja, jag ångrar mig, smaken hade jag tagit bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 The Taste, eftersom jag brände tungan som mindre årig känner jag bara sur smak, och Besk smak blir neutral. Så jag kan lika bra ta bort hela smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Känseln, utan tvekan. Om man tappar smaken så är ju igenting gott längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Votade lukten. Men är inte säker. Kanske skulle ta bort smaken istället. Men äntligen en vote som fick en att tänka lite, trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tar man bort lukten skulle man få bort mycket av smaken också eftersom lukten har väldigt stort inflytande på smaken. Så smaken blir mitt val, man skulle förmodligen skaka någonting ändå eftersom man har lukten kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hörseln helt klart. Det sämsta sinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten, smaken skulle jag väll kunna tänka mig också annars... men lukten är minst viktigast dom andra MÅSTE jag ha kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lukten, smaken skulle jag väll kunna tänka mig också annars... men lukten är minst viktigast dom andra MÅSTE jag ha kvar Utan lukt känner man nästan ingen smak, som några nämnt, så är det verkligen minst viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men förlorar man lukten så vet du inte vad du luktar på , tänk så är det ngt som antingen liknar chocklad eller hundskit, så måste du köra in det i munnen för att ta reda på det...issch Man brukar ju ta upp choklad från marken (om inte hunden skiter på ett bord ) --- Smaken kanske jag skulle välja bort, då jag är kräsen vad det gäller mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts