Tweak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fick på park å vad det nu heter genom feriejobb. Jobbar 7-14 en får lika mycket betalt som dom som jobbar 7-16 BTW ska jag klippa gräs å sånt i samma park i 7 h när det är park å natur eller vad det heter..? Gatu- och park kanske du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Blir väl jobba hos mormor ohc morfar kanske. Måla deras staket. Förra sommarn jobbade jag hos farvar jobbade några timmar i fem dagar och fick 3000:- plus pizza,läsk och godis hela tiden jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fan, nakdelen med mitt jobb är att jag jobbar 6 veckor. Kommer bara få 4 veckors fritid, och plus helger dårå. Men jag får ju mina saftiga 14000 sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts