Curly Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Blir lite gräsklippning och kanske lite husmålning, blivit anlitat av styvsläktingar och min farbror. Blir väl inte så mycket pengar, men det är bättre än ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag har fått jobb på en nöjespark. Fast jag skickade in det påskriva arbetskontraktet en vecka försent, hoppas de inte skiter i mig nu. Ska ringa imorgon och fråga hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jepp, jag fick reda på det igår. Ska vara på min skola och flytta kartonger och dylikt i 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja tyvärr. Jag tänker dagligen på hur jag ska kunna komma undan det men det verkar vara en låst situation... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har jag tur så får jag sommarjobb på webbdesignfirman som jag praoade på nu dom senaste 2 veckorna. Då får jag koda php och lite annars grejs 100 meter hemifrån. Ska snacka med dom på DH, då kan som säkert ge mig nåt. Annars blir det pappas jobb, där jag kanske får måla, bära grejer, arkivera, rensa förrådet, sortera brev och annat liknande. Oavsett vilket det blir så jobbar jag kanske 3-4 veckor. Får 60 spänn i timmet tror jag. 6-8 timmar om dagen. Så det blir strax under 10 000. Ska lägga det på ny dator kanske. Eller en fin gitarr. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sökte genom kommunen men fick inget, eller jag fick någon reservplats eller vad det stog men bryr mig inte för nu har vi planerat många semestermål under sommaren så hinner inte jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Japp, fem veckor för kyrkan. Dock "bara" 66,66 kr/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Japp, fem veckor för kyrkan. Dock "bara" 66,66 kr/h. Vågar dom verkligen ha sådana läskiga siffror i lönen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vågar dom verkligen ha sådana läskiga siffror i lönen? Lite läskigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Japp, fem veckor för kyrkan. Dock "bara" 66,66 kr/h. I kyrkan? Vad ska du göra där? Som präst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Farligt nära 666... Dessutom jobbar du på en kyrka. Själv ska jag jobba kommunalt som förra året. Blir inom turism den här gången. Får sitta i olika stugor och prata med folk och dela ut broschyrer. Verkar nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har sökt sommarjobb i Helsingborgs kommun...de skulle svara via mail. Borde kolla min Inbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag ska arbeta hemmavid, hjälpa till i trädgården. Det är skönt, behöver inte gå upp tidigt och behöver inte färdas någonstans. Får lika mycket betalt som för ett kommunaljobb, det vill säga, inte mycket, 30:- i timmen. Fast pappa ville inte ge mig timpeng eftersom han tror jag kommer maska då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag ska arbeta hemmavid, hjälpa till i trädgården. Det är skönt, behöver inte gå upp tidigt och behöver inte färdas någonstans. Får lika mycket betalt som för ett kommunaljobb, det vill säga, inte mycket, 30:- i timmen. Fast pappa ville inte ge mig timpeng eftersom han tror jag kommer maska då... Hur blir det då om han ger dig en bestämd lön för att klippa gräsmattan? Då kanske du gör allt extra fort och extra slarvigt. Behöver ju inte bli så men du fattar hur jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hur blir det då om han ger dig en bestämd lön för att klippa gräsmattan? Då kanske du gör allt extra fort och extra slarvigt. Behöver ju inte bli så men du fattar hur jag menar. Yup. Hur han än gör kommer jag utnyttja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sökte kommunalt, och pga mitt kulturintresse ringde Teknikens Hus i Luleå upp mig någon dag sen och nu har jag ett fint litet jobb till sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ansökte till samma ställe som jag jobbade sommarn 2003, 2004 och 2005. I år tog dom bara in åtta st pga ekonomiska själ, dock inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Någon som vet ålders gränserna för sommar jobb läste en liten tidning i skolan och där stog det att man kunde börja med änklare jobb när man var 13 eller över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 4 veckor öppna kanalen i Västerås. Producera 20 minuter TV tillsammans med 5 andra per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts