VaXXoR Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nu kommer snart den sköna tiden som kallas "sööömmmerluuv" Min fråga är, har ni fixat sommar jobb? Berätta gärna vart och lite sådant. Själv har man fårr jobb på sandvik coromant (stavning) aka pappas jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hade sökt plats på Kalmar industries i Lidhult, precis som alla andra ynglingar i min bajsby, men just det här året var efterfrågan för stor, så inga utgående 9:or tilläts att få ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har inte sökt, tänkte att det inte var så stor mening då jag ska vara i Malaysia över halva lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej! Jävla socialdemokraterna kan inte fixa mer sommarjobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nupe har sökt men inte hittat ett skit. GARGH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej! Jävla socialdemokraterna kan inte fixa mer sommarjobb! Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Förhoppningsvis kan jag jobba lite hos far min som äger ett snickeri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sommar jobb vet jag inte riktigt, men sommarjobb har jag fixat i två veckor. Som tränare på ett läger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har sommarjobb hos parkförvaltnignen. Klippa gräs och sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej, det passar inte min dygnsrytm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jepp, kommer jobba hos några webdesigners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sommar jobb vet jag inte riktigt, men sommarjobb har jag fixat i två veckor. Som tränare på ett läger. Samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har sökt kommunjobb. Väntar fortfarande på svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej jag orkar inte, har nog med $$$ nu Fast nästa år ska jag jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sökte på Överskottsbolaget - men fick det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej, det passar inte min dygnsrytm. Har sökt själv, men om jag inte får något. så är det lugnt, känner jag vill ta ännu mer lugnt än förra året, då jag inte gjorde något XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Min mamma har försökt skaffa jobb åt mig, medans min motivation för det har varit på noll och neråt. Är inte allt för pigg på att sommarjobba då jag känner mig ordentligt utbränd och kan inte vänta tills sommarlovet börjar. Tror jag klarar mig under sommaren med de pengar jag har. Dock så kommer det ryka en hel del pengar troligtvis på nya datordelar strax innan sommarlovet tror jag. Men det är förhoppningsvis värt det. Även fast jag vet att folk inte vill att man ska sitta inne under sommarlovet så kommer det ett par väldigt intressanta spelreleases strax innan sommarlovet/under sommarlovet. Men jag ska nog tillbringa en hel del tid utomhus också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej, jag känner att jag vill ha en sista sommar där jag är helt ledig. Har däremot tänkt jobba nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har sökt, men jag vet inte om jag fått nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts