thegtafreak Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja hur skulle allting se ut om du var ledare? Ifall jag skulle ha varit ledare skulle jag bara ha stängt in mig i en madrasserad cell med en dator oändligt med snacks och annan mat 1000 megabits bredband och spela minna favvospel. (cellen skulle vara madrasserad för att jag ska kunna sova därinne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja hur skulle allting se ut om du var ledare? Ifall jag skulle ha varit ledare skulle jag bara ha stängt in mig i en madrasserad cell med en dator oändligt med snacks och annan mat 1000 megabits bredband och spela minna favvospel. (cellen skulle vara madrasserad för att jag ska kunna sova därinne) Och det måste du vara "ledare" för att kunna göra?.. Iaf, ingen aning om vad jag skulle göra, eftersom jag inte kan tänka mig det.. Så mycket ansvar, no wai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 .mIn värD skule va cOol ocH så!!11!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lunarstorm hade inte haft någon framtid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det skulle inte finnas någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Skulle vara en Asvaltsplan,Bara grymma bilar och hojar. Den skulle man inte behöva kör kort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (cellen skulle vara madrasserad för att jag ska kunna sova därinne) Att den är madrasserad fyller också en annan, användbar funktion. Särskilt användbar i ditt fall. Kan hända att en tvångströja skulle matcha bra, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vilken värld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jasså, du är tillbaka. Så otrevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Svårt att veta. - Jag skulle bo i ett Pallats. - Skillnaden skall inte vara så jätte stor mellan rika och fattiga. - Saker skall vara lite billigare. - Högre skatt. - Och dom som inte har råd att betala skatt, ska låsas från övriga inkomster via bank och bli skickade till ett "reservat" där alla får mat och dryck och sovplatts och 5000 Kroner i månaden, dom får förstås gå ut till stan. - Mördare och andra grymma brottslingar skall skickas till ett flera 700 kubikmeter stort hus under marken där det är omöjligt att rymma. - Flyktingar som inte skaffat medborgarskap före dom flyttat skall hamna i fängelset. - Barn skall gå 3 - 4 timmars skoldag vid 4 - 6 års ålder. Bara så dom blir vana tills dom börjar 1an - 6an orkar inte tänka mer Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Till att börja med så skulle jag vara Gud. Inte som Gud I denna värld, någon sorts jävel som anser att vissa skaha ett helvete och att rättvisa inte skall finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Öhm... Varför ligger denna i spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Öhm... Varför ligger denna i spel? För att den är ur spel... Jag är så rooooooooolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Jag skulle spela ihjäl mig på Dan dolme. Nej men seriöst, inte fan vet jag och jag bryr mig inte ens om detta. och varför ligger denna i spel? Ja hur skulle allting se ut om du var ledare? Ifall jag skulle ha varit ledare skulle jag bara ha stängt in mig i en madrasserad cell med en dator oändligt med snacks och annan mat 1000 megabits bredband och spela minna favvospel. (cellen skulle vara madrasserad för att jag ska kunna sova därinne) Seriöst, om du skulle varit ledare skulle du bara stänga in dig i ett svettigt rum och sitta där med cs i resten av ditt liv. WOW vilka planer Redigerad 13 maj, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 om jag var ledare och alla verkligen skulle göra som jag säger skulle vi ha en jättehärlig värld och alla skulle vara nöjda. tyvärr lär det inte bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Muffins skulle vara gratis och Helsingborg skulle bli Sveriges huvudstad. Sen pallar jag inte skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Som en roll-on-deoderantkula. Och jag skulle lukta så gott, så gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Som en roll-on-deoderantkula. Och jag skulle lukta så gott, så gott... Woah! Härmed utser jag Crice till världsledare. Jag vill också lukta gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Äggformad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 The Sims: World domination Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts