rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 " " passade där Men vafan! Det blev fel när jag skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tack för hjälpen alla! Jag har plockat ut de frågor som jag tyckte var bäst och möjligt vis modifierat dem lite. Fråga1 VILKEN ÄR SVERIGES HUVUDSTAD? 1. SKARA X. NORRKÖPING 2.STOCKHOLM Fråga2 VAD BLIR 3x6? 1. 12 X. 18 2. 16 Fråga3 VAD ÄR EN VAL? 1. EN FISK X. ETT DÄGGDJUR 2. ETT HUS Fråga4 HUR MÅNGA NOLLOR HAR EN MILJARD? 1. SEX NOLLOR X. ÅTTA NOLLOR 2. NIO NOLLOR Fråga5 VEM ÄR DJURENS KONUNG? 1. ELEFANTEN X. GIRAFFEN 2.LEJONET Fråga6 VAD HETER RÅDJURENS BARN? 1. KID X. KYCKLING 2.VALP Fråga7 VAD ÄR NYTTIGAST? 1. PIZZA X. GODIS 2.SALLAD Fråga8 HUR GAMMAL ÄR KUNGEN? 1. 60 ÅR X. 30 ÅR 2. 100 ÅR Fråga9 VAD ÄR EN KONSONANT? 1. EN FRANSK MATRÄTT X. EN BOKSTAV 2. TOALETTRENGÖRARE Fråga10 VAD HETER ALADDINS APA? 1. ABU X. HERR NILSSON 2. ERIK Fråga11 VAD HETER DROTTNINGEN? 1. ELISABETH X. VIKTORIA 2. SILVIA Fråga12 VAD ÄR DETTA FÖR ETT TRÄD? 1. GRAN X. BJÖRK 2. EK UTSLAGSFRÅGA HUR MÅNGA METER ÄR DET RUNT HUSET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Fråga 13: VAD ÄR CAPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts