L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tjohej! Jag har fått i uppdrag att göra en tipspromenad åt min kusins åtta-årskalas. Jag vet inte riktigt vilken kunskapsnivå de små liven har, kan ni hitta på några frågor? Pleeaase! De får inte vara för långa, de kanske inte kan läsa så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vad heter sveriges statsminister? Har sverige kung eller president? Vilken stad är sveriges huvudstad? Vilket land har sverige åt öster? Frågor om sverige borde de kunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Varför är grillchips räfflade? Vem bildade Blackmetal? Varför är jorden rund? osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 4 x 4 2+2 Tror att det ligger på deras nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Varför är grillchips räfflade? Vem bildade Blackmetal? Varför är jorden rund? osv. Och vilka är svarsalternativen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vem får mest brudar? Jag ensam eller ni alla tillsammans? "Jag" är såklart du i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Och vilka är svarsalternativen? Kan bara svaret på den ena, men dom kanske är smartare. Quorthon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vem får mest brudar? Jag ensam eller ni alla tillsammans? "Jag" är såklart du i det här fallet. Men det måste vara 3 svarsalternativ. 1. Jag ensam X. Ni tillsammans 2. Vi får inga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men det måste vara 3 svarsalternativ. 1. Jag ensam X. Ni tillsammans 2. Vi får inga?? Haha, ja. Vad sitter den här lappen på? 1. Ett hus X. Frökens bak 2. Ett träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Är valen ett däggdjur? Hur många nollor har en miljard? Hur många nollor har ett googolplexian? ... osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Haha, ja. Vad sitter den här lappen på? 1. Ett hus X. Frökens bak 2. Ett träd 2. Ett träd, fast om det regnar sitter den på Z. Ett kylskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Är valen ett däggdjur? Hur många nollor har en miljard? Hur många nollor har ett googolplexian? ... osv Ja 9 En etta följt av en googolplex nollor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Frågor som har med djur att göra. Som tillexempelt: * Vem är djurens konung? (rätt svar: lejonet) * Vilken hundras är Lassie från filmen med samma namn? (rätt svar: collie) * Vad kallas rådjurens ungar för? (rätt svar: kid) Tror även frågor som har med Harry Potter och Bamse skulle vara bra alternativ att ha med på tipspromenaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Eh, jag läste det här som "Förtidspension för åttioåringar".. -- Vad är nyttigast? 1. Pizza X. Godis 2. Sallad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Frågor som har med djur att göra. Som tillexempelt: * Vem är djurens konung? (rätt svar: lejonet) * Vilken hundras är Lassie från filmen med samma namn? (rätt svar: collie) * Vad kallas rådjurens ungar för? (rätt svar: kid) Tror även frågor som har med Harry Potter och Bamse skulle vara bra alternativ att ha med på tipspromenaden. De frågorna kunde inte ens jag svara på Eller första kunde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kom igen. Tipspromenad för ÅTTA-åringar och du kan inte hitta på något själv? Better shape up, uh uh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Kom igen. Tipspromenad för ÅTTA-åringar och du kan inte hitta på något själv? Better shape up, uh uh! Kan du hitta på något? Det var längesen jag var åtta år. Redigerad 13 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ta gärna med en kuggfråga som tex Hur många djur av varje kön hade Moses med i arken? 1. 0 st 2. 1 st 3. 2 st Rätt svar är ju självklart 0, eftersom moses inte hade någon ark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 "Hur gammal är kungen?" är väl en jetebra fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Du ska ha med förebyggande frågor. Vilket forum är bäst? 1. Gallardo X. Gtasajtens forum 2. Sweclockers Vem spelar du i GTA:SA? 1. CJ X. The Truth 2. 2Pac Vad använder du för smiley när du vill symbolisera att du pratar om MetoC7? 1. X. 2. Eller kanske den här: Hur stavar man till Nationalencyklopedin? 1. Nationalencyklopedin X. Natonalesyckopedin 2. Nationalencykelpedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts