I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Peace Redigerad 14 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Citatet: "neger brudar är oftast billiga slampor." Billiga kan också betyda att dom är fattiga och har inte mycke pengar och tar det dom får. Neger kommer från Negro och betyder svart. Slampa, det kan både vita och "mörkhyade" vara. Så varför ska jag ha en varning enligt dig? Du borde ha en varning för att du påstår att dom flesta svarta tjejerna är billiga/fattiga slampor. @ R2D2: Haha, så klockrent.. Redigerad 13 maj, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Citatet: "neger brudar är oftast billiga slampor." Billiga kan också betyda att dom är fattiga och har inte mycke pengar och tar det dom får. Neger kommer från Negro och betyder svart. Slampa, det kan både vita och "mörkhyade" vara. Så varför ska jag ha en varning enligt dig? Ladda hem kan också betyda att man laddar hemma. Torrent kan också betyda flöde. Så när jag skrev ladda hem torrent så menade jag att man kan ladda något hemma - och då behöver man ett flöde av - ström. Tihi. Varför ska jag ha en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Du borde ha en varning för att du påstår att dom flesta svarta tjejerna är billiga/fattiga slampor. Men förlåt då.. Vad ska jag säga då? Att dom flesta är Rika vällärda mörkhyade människor? Det är iaf ingen sanning.. Och jag vet att det är ett stort tack till all slavhandel och kolonier som vi vita gjorde förut. Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men förlåt då.. Vad ska jag säga då? Att dom flesta är Rika vällärda mörkhyade människor? Det är iaf ingen sanning.. Och jag vet att det är ett stort tack till all slavhandel och kolonier som vi vita gjorde förut. En del subjektiva åsikter kan man hålla inom sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop Dog skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men förlåt då.. Vad ska jag säga då? Att dom flesta är Rika vällärda mörkhyade människor? Det är iaf ingen sanning.. Och jag vet att det är ett stort tack till all slavhandel och kolonier som vi vita gjorde förut. Eller så håller du käften nästa gång du ska säga något trångsynt. Eller så anklagar du vårat sexistiska samhälle. Eller så håller du käften nästa gång du ska säga något trångsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 I lol, du är en dum jävel. 50cent och hans "hoes" är inte de ända svarta människorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Eller så håller du käften nästa gång du ska säga något trångsynt. Eller så anklagar du vårat sexistiska samhälle. Eller så håller du käften nästa gång du ska säga något trångsynt. Jajaja, jag vet att jag inte borde säga det jag sa. Men jag anser det inte så jätte känsligt att snacka om annat folk som jag inte känner, och det gör inte ni heller När jag får sånna här citat I lol, du är en dum jävel.I lol: Gör alla en tjänst och stick härifrån. Jag vet att jag kan säga dumma "ogenomtänkta" saker i bland, men jag ångrar dom. Och ni väljer själv om ni förlåter mig. Kan edita om min första post i den här tråden. Slut snackat! Redigerad 14 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag vet att jag kan säga dumma "ogenomtänkta" saker i bland, men jag ångrar dom. Varför ens skriva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Varför ens skriva då? Ogenomtänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Snoppy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ogenomtänkt? haha white trash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Snopp dogg för han är yngre, Lemmy för han är mer legendarisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Lemmy legendarisk = my ass. Visste inte ens vem Lemmy var, och jag tror inte jag någonsin har hört Motörhead. Vote: Snoop Och någon här sa "men snoop måste ju KÖPA sina brudar", FEL. Snoop dogg är en PIMP, de hyr ut sina brudar som de ÄGER, det är TORSKARNA som köper brudarna. PS: Enligt Snoop Dogg så är alla killar pimps, bättre eller sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Snoop Dogg, vet ju aldrig vad som händer under deras musikvideosinspelningar och MTW Music Awards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Null vote. alla A-kändisar får precis så mkt fitta/kuk de vill, beror bara på hur kräsna de är. Så det blir alltså lika mellan dessa två och alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Vote: D O dubbel G och vem fan är lemmy? :S @I_lol: Sug min kuk är det ända jag har att säga, fan har du emot svarta? För att dom flesta svarta beter sej välldigt illa "Sug min kuk" Var på liseberg med klassen igår(någon mer som var där?) Min tjejkompis hade en lakris napp i munnen. så kommer en svart fram och säger: Eyy. Svennehora gillar dy att syga på svarta kyykar? Och så stog det några svarta tjejer aslångt efter alla andra i kön så jag och några andra gick före första man hörde: Vafan svenne gå inte före. - Trodde inte ni stog i kön eftersom ni stog så lång bort. - Svenne dy ska inte bara komma hit och kaxa. Jahaja, får jag stämpeln rasist i pannan nu? Men on-topic - ofc Snoop Redigerad 17 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 För att dom flesta svarta beter sej välldigt illa "Sug min kuk" Var på liseberg med klassen igår(någon mer som var där?) Min tjejkompis hade en lakris napp i munnen. så kommer en svart fram och säger: Eyy. Svennehora gillar dy att syga på svarta kyykar? Och så stog det några svarta tjejer aslångt efter alla andra i kön så jag och några andra gick före första man hörde: Vafan svenne gå inte före. - Trodde inte ni stog i kön eftersom ni stog så lång bort. - Svenne dy ska inte bara komma hit och kaxa. Jahaja, får jag stämpeln rasist i pannan nu? Men on-topic - ofc Snoop Lustigt med folk som a ) inte ser rasism som ett samhälleligt problem, b ) dömer ut en folkgrupp för det lilla man har kommit i kontakt med dem och c ) är allmänt dumma i huvudet. Men hey, kul att du kör. Inte ens värt att börja läxa upp dig och lära dig lite om sociala frågor, segretion, jämställdhet, idioti, etc., etc., så du får väl klara dig utan vad som kallas hyggliga värderingar ett tag framöver, för att sedan bli upplyst någon annan gång. Eller så tar du och läser lite trådar om rasism på forumet, för här finns det allt smarta grabbar, japp! Och nej, du blir inte stämplad som rasist, bara som oförstående och inte särskilt klyftig och/eller idiotisk. Men det är väl vi alla, mer eller mindre, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts