P-C Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop Dogg köper väl mest brudar av dom (ÅH NEJ CORTEZ GRÅT INTE!!!!!!!!!!) och Lemmy imponerar mitt sitt fina guraplingande. Vote: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop Dogg köper väl mest brudar av dom (ÅH NEJ CORTEZ GRÅT INTE!!!!!!!!!!) och Lemmy imponerar mitt sitt fina guraplingande. Vote: Null Ja Snoop behöver ju verkligen köpa brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nja, eftersom Snoop nu tydligen är så jävla cool så kanske han har fått flest. Men jag votade på Lemmy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Snoop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Snoop. Lemmy ser ut som en riktig snuskgubbe som leker med pojkar. absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lemmy... "Lemmy is a god. He's the last man standing and no one ever comes close..." Grymt rolig tråd! Fast snoop har egentligen inte en chans: "Sex and drugs and Rock n' Roll!" Kan klämma in ett par citat till... men sikter i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Guess who's back in the motherfuckin' hoooouse, with a fat DICK for your motherfuckin' mouth!! It ain't no fuuuuuun, if the homies can't haa-a-aa-aaave none... Hunden. Och detta är min övertygelse; om du inte gillar den - så har jag andra. (Ah, vad trevligt det är med Groucho Marx på svenska...) Redigerad 13 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Gone xD Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Null vote =) Vet faktiskt inte bryr mig inte heller =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snobb hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Ingen av dom, båda är töntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Ingen av dom, båda är töntar. ...Och därför vill inga tjejer idka samlag/skapa förhållanden med någon av dem...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ingen aning.. men jag röstade på lemmy för han håller då på me ok musik, de gör inte snoop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ingen aning.. men jag röstade på lemmy för han håller då på me ok musik, de gör inte snoop ...tycker du. Själv nullar jag då Lemmy antagligen har hållt på längre. MEN nu är det ju inte vem som har haft utan vem som kommer få. Så det är framtiden man ska se och in det som har hänt. Så jag säger Snoop bara för att jävlas med alla andra. Jag bryr mig egentligen inte. VOTE: Snoop Doggy Dogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Vote: D O dubbel G och vem fan är lemmy? :S @I_lol: Sug min kuk är det ända jag har att säga, fan har du emot svarta? Redigerad 13 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote: Snoop Doog. Men bägge två får/fick nog så det räcker och blir över.. @ I lol: Gör alla en tjänst och stick härifrån. Vill väldigt gärna se en varning på I lol för hans rasistiska uttalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Edit: Peace till dig Ace. Redigerad 14 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Neger är inte rasistiskt, och jag sa bara min syn på de "mörkhyade" DU?!? Jag har fan lika mycke rätt som dig att vara här, det där tar jag som ett påhopp.. Varning på dig själv.. "neger brudar är oftast billiga slampor." Det säger sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) "neger brudar är oftast billiga slampor." Det säger sig själv. Hur ofta ser du en "mörkhyad" i en limosin? I så fall är det 50Cent eller någon, men övriga Icke världsberömda hiphoppare... Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hur ofta ser du en "mörkhyad" i en limosin? Vad fan har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts