The Dude Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Allmänt känt är att Lemmy har mycket brudar men när jag och några polare snackade om det var det någon som jämförde med Snoop Doggs brudar, och vi kunde inte enas om vem som hade flest. Så, vad tror ni? Nu är ju Lemmy förvisso gift men om man kollar på hans storhetstid. Han spelar i Motörhead för er som inte visste det. http://img.mp3search.ru/artists/8189.jpg vs Redigerad 13 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lätt Lemmy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lätt Snoop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kan säga att jag är nästan 100% säker på att Lemmy har fått mer ligg än Snoop någonsin kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Lemmy ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) http://en.wikipedia.org/wiki/Snoop_dogg Frenzy: Snoop Dogg är å andra sidan så jävla pimp! Redigerad 13 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Frenzy: Snoop Dogg är å andra sidan så jävla pimp! Ja, leka kan man ju alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Egentligen tror jag att båda kan få så många brudar de orkar med. Fast Snoop är ju lite mer pimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 "Appearing in a Channel 4 documentary called "Motorhead: Live Fast, Die Old" broadcast on August 22, 2005, it was claimed that Lemmy "had bedded" in excess of 2,000 women." Vote: Lemmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Egentligen tror jag att båda kan få så många brudar de orkar med. Fast Snoop är ju lite mer pimp Wurd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Snoop dogg. Redigerad 14 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om jag hade fått välja att ha samlag med någon av dem, hade mitt beslut vilat åt Snoop. Han är fysiskt attraktivast. Topp3s fakta indikerar dock på att Lemmy dragit till sig flest töser. Vote: Lemmy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snopp hunden, eftersom han är neger och neger brudar är oftast billiga slampor. Hmmm vita brudar är i regel jävligt mycket slampigare än svarta. Döm inte alla efter ho'sen som i musikvideorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Hmmm vita brudar är i regel jävligt mycket slampigare än svarta. Döm inte alla efter ho'sen som i musikvideorna. Vad dömer du ifrån då när du påstår att vita är värst? Det finns ingen "ras" som är slampigare än någon annan, skärp er. Redigerad 13 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vote : Lemmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om jag hade fått välja att ha samlag med någon av dem, hade mitt beslut vilat åt Snoop. Han är fysiskt attraktivast. Topp3s fakta indikerar dock på att Lemmy dragit till sig flest töser. Vote: Lemmy. Ingen fakta eftersom det var "claimed", dvs påstått. Vote: Snoop. Lemmy ser ut som en riktig snuskgubbe som leker med pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts