Boomer Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 På onsdag kommer det en ny patch till Gears of War som innehåller små fixar till spelet samt två helt nya multiplayer banor. Följ länken nedan för bilder. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71543 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 På onsdag kommer det en ny patch till Gears of War som innehåller små fixar till spelet samt två helt nya multiplayer banor. Följ länken nedan för bilder. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71543 Nice. Kommer troligen spela då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Hur många Cog Tags har ni då? Själv har jag 24 med en act kvar att spela på mitt nya sparande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Hur många Cog Tags har ni då? Själv har jag 24 med en act kvar att spela på mitt nya sparande. Har bara 8. Du får hjälpa mig någon dag. Och då kör vi på insane. Redigerad 12 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Klarade nyss storyn, lite kort och så men annars jävligt kul! Nu blir det o köra på Insane och hitta dom tre resterande tagsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Klarade just spindeln igår, jag vet, jag är inte snabb, men då lirar jag inte så mycket helle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Klarade just spindeln igår, jag vet, jag är inte snabb, men då lirar jag inte så mycket helle Han är den största besvikelsen i spelet. Så stor, så är han så lätt att besegra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Yup, den var inte svår, ändå dog jag några gånger pga alla wretches xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Har suttit och spelar GoW hela dagen. Började med att köra lite några matcher online. Men sen bestämde jag mig för att köra singleplayer och få alla COG Tags. Har 25st nu. Är i början på Act 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Har suttit och spelar GoW hela dagen. Började med att köra lite några matcher online. Men sen bestämde jag mig för att köra singleplayer och få alla COG Tags. Har 25st nu. Är i början på Act 4. Tycker att man borde få nåt mer än Gamerscore. Typ en extra bonus-bana, film, vapen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tycker att man borde få nåt mer än Gamerscore. Typ en extra bonus-bana, film, vapen etc. Mjo. Doh, nu har jag spelar klart singleplayer igen. Men har 28 COG Tags. Har missat två stycken. ARGH! Aja, blir att spela på insane imorgon dåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Mjo. Doh, nu har jag spelar klart singleplayer igen. Men har 28 COG Tags. Har missat två stycken. ARGH! Aja, blir att spela på insane imorgon dåra. Jag har 27 Nu jävlar måste vi köra på insane o hitta resten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har 27 Nu jävlar måste vi köra på insane o hitta resten! Höhö. Vi får ta och bestämma datum bara. Jag tror att jag missat en på Act 2 och en på Act 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts