50 cent Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Okey. Så här ligger det till. Jag tänkte starta en privat server runt 20:00. Och givetvis är alla välkommna. Men, jag måste få veta vad ni nickar på xboxlive. Spelare som ska vara med (max 8): xxxBoomerxxx Boomer, jag är med om jag kan, hör av mig på msn isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Gah, är på första berzerkern nu, den dödade mig just före dörrn, hur ska jag göra för att den ska följa efter men inte döda mig? Springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Hur fan öppnar jag dörrjäveln? Crap, men nu har jag hittat ut iaf! Hur många strålar av Hammern behövs? två? Sådär, nu dog han! ^^ Redigerad 25 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hur fan öppnar jag dörrjäveln? Crap, men nu har jag hittat ut iaf! Hur många strålar av Hammern behövs? två? Sådär, nu dog han! ^^ Hehe. Jag och 50 Cent körde nyss mot han. Det gick ganska bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hehe. Jag och 50 Cent körde nyss mot han. Det gick ganska bra faktiskt. Ja! Det gick jäkligt bra tkr jag Någon som kommer in på Boomers privata server kl 20.00 ikväll då? Vi måste ha fler spelar, annars blir det inte något av det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Har precis spelat med 50 cent och det blir bara roligare för varje gång. Vi får spela mer någon annan gång eller hur 50 cent. Redigerad 25 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Har precis spelat med 50 cent och det blir bara roligare för varje gång. Vi får spela mer någon annan gång eller hur 50 cent. Ja nu har vi kört mer! Först lite Co-op story, och sen skulle vi creata en private server, men ingen kom in så kom igen nu gubbar kör igång xboxen så lirar vi lite . Så jag och Boomer gick in på en annan server, och han ägde såklart sönder! Men jag kom ikapp dig lite på slutet med motorsågen eller hur Boomer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ja nu har vi kört mer! Först lite Co-op story, och sen skulle vi creata en private server, men ingen kom in så kom igen nu gubbar kör igång xboxen så lirar vi lite . Så jag och Boomer gick in på en annan server, och han ägde såklart sönder! Men jag kom ikapp dig lite på slutet med motorsågen eller hur Boomer! Haha. Nybörjartur. Men ja, alla ni som har GoW kom igen. Jag och 50 cent är på spel humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Haha. Nybörjartur. Men ja, alla ni som har GoW kom igen. Jag och 50 cent är på spel humör. Haha! Jaa kom igen jag o Boomer har kört nästan hela dagem för fan, kom igen nu vi kör lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Haha! Jaa kom igen jag o Boomer har kört nästan hela dagem för fan, kom igen nu vi kör lite! ville spela med er men jag hadde inte Gears of War då >.<. Vill ni spela igen? Eller senare? Heter Empa777 (och har bara gears of war med litte demon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ja självklart kan du vara med. Hörru Boomer, ska vi köra ikväll, kunde inte köra igår för jag hade en viktig gäng match i SR , men jag hör av mig på msn eller live isånnafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ja självklart kan du vara med. Hörru Boomer, ska vi köra ikväll, kunde inte köra igår för jag hade en viktig gäng match i SR , men jag hör av mig på msn eller live isånnafall. Ja fan. Jag kan hosta en player match. Kanske får med några snubbar från FZ också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag och Boomer har planerat att köra Några matcher på Gears of war i kväll vid 21:00 Kom gärna. Min XBL är Empa777 och boomers är xxxbommerxxx adda han eller mig så blir ni inbjudna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Kör ni rankat eller orankat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Orankat, Man kan inte bjuda in på rankat >.<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag och Boomer har planerat att köra Några matcher på Gears of war i kväll vid 21:00 Kom gärna. Min XBL är Empa777 och boomers är xxxbommerxxx adda han eller mig så blir ni inbjudna. xxxBoomerxxx. Öppnar servern nu. Kom in om ni känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den här tråden har börjat bli en liten chatt mellan Boomer och 50 cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag vet inte om trådskaparen är aktiv i nu i denna tråd annars på boomer som är nr2 göra. Att han eller boomer kunde skrivit där allas gamertag så vi kan adda varandra Mitt är: the gunners 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag vet inte om trådskaparen är aktiv i nu i denna tråd annars på boomer som är nr2 göra. Att han eller boomer kunde skrivit där allas gamertag så vi kan adda varandra Mitt är: the gunners 90 Fin idée. Men, det är en ranked server uppe nu. Bara att leta efter min gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag kan vara med nån kväll, I think. GT->http://my.livecard.net/30281/EscaleraSE.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts