Jump to content

Gears Of War

Runar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha min mormor var här igår kväll och frågade mig vad jag ville ha i julklapp, då sa jag ett spel. - Jaså, vilket då? Så visade jag Gears of War i en tidning, då sa hon till min mamma, se till att du hittar det här spelet så ska han få det i julklapp! :mellow:

Så jag håller tummarna. :D

EDIT: Några frågor bara

1.Är spelet "läskigt"?

2.Är spelet våldsammare än t.ex manhunt?

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha min mormor var här igår kväll och frågade mig vad jag ville ha i julklapp, då sa jag ett spel. - Jaså, vilket då? Så visade jag Gears of War i en tidning, då sa hon till min mamma, se till att du hittar det här spelet så ska han få det i julklapp! :mellow:

Så jag håller tummarna. :D

EDIT: Några frågor bara

1.Är spelet "läskigt"?

2.Är spelet våldsammare än t.ex manhunt?

1. Nej

2. Ingen aning. Men om vi säger så här, det flyger kroppsdelar överallt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Hej. Nu tänkte jag berätta om min första kväll med GoW MP. Det var gudomligt kul att spela, gick väldigt bra också. DOCK så finns det några nackdelar. Den första är alla som spelar. GoW communityn (om man kan kalla det så) är värre än CS. Alla skriker och blir skit sura om man inte hjälpte en som låg ner på marken för att istället springa därifrån och vinna matchen. Har blivit kallad en, bitch, nigger, hoe, mother fucker, asswipe, noob och dipshit. En av dom som skrek på mig sa t.ex. You dumb mother fucker, what the fuck are you doing, fuck, leave the game and go fuck yourself!!!!!... Och jag spelar inte ens i Underground utan i Pro. Så om folk inte blir bättre på detta så kommer jag lägga GoW på hyllan iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor