50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Samma här Ska bli kul o köra med er alla sedan. EDIT: Ny sida Redigerad 3 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Haha min mormor var här igår kväll och frågade mig vad jag ville ha i julklapp, då sa jag ett spel. - Jaså, vilket då? Så visade jag Gears of War i en tidning, då sa hon till min mamma, se till att du hittar det här spelet så ska han få det i julklapp! Så jag håller tummarna. EDIT: Några frågor bara 1.Är spelet "läskigt"? 2.Är spelet våldsammare än t.ex manhunt? Redigerad 4 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Haha min mormor var här igår kväll och frågade mig vad jag ville ha i julklapp, då sa jag ett spel. - Jaså, vilket då? Så visade jag Gears of War i en tidning, då sa hon till min mamma, se till att du hittar det här spelet så ska han få det i julklapp! Så jag håller tummarna. EDIT: Några frågor bara 1.Är spelet "läskigt"? 2.Är spelet våldsammare än t.ex manhunt? 1. Nej 2. Ingen aning. Men om vi säger så här, det flyger kroppsdelar överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 1. Nej 2. Ingen aning. Men om vi säger så här, det flyger kroppsdelar överallt. Hehe ok, men mamma kanske förstår lite bättre när det iallfall är monster man dödar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hehe ok, men mamma kanske förstår lite bättre när det iallfall är monster man dödar. Säg att du tränar inför framtiden Men allvarligt säg som jag sa, Om jag inte kan döda på spel så måste jag göra det på något annat sät . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Säg att du tränar inför framtiden Men allvarligt säg som jag sa, Om jag inte kan döda på spel så måste jag göra det på något annat sät . Tack på nått sätt måste hon gå me på att ja får spela det iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hej. Nu tänkte jag berätta om min första kväll med GoW MP. Det var gudomligt kul att spela, gick väldigt bra också. DOCK så finns det några nackdelar. Den första är alla som spelar. GoW communityn (om man kan kalla det så) är värre än CS. Alla skriker och blir skit sura om man inte hjälpte en som låg ner på marken för att istället springa därifrån och vinna matchen. Har blivit kallad en, bitch, nigger, hoe, mother fucker, asswipe, noob och dipshit. En av dom som skrek på mig sa t.ex. You dumb mother fucker, what the fuck are you doing, fuck, leave the game and go fuck yourself!!!!!... Och jag spelar inte ens i Underground utan i Pro. Så om folk inte blir bättre på detta så kommer jag lägga GoW på hyllan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Så imorrn är det jul Har sagt till mina föräldrar att det här spelet är det jag önskar mig mest, så..... det är bara o hoppas! Medelar er om jag får detta spel i julklapp imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Önskar mig också detta lir, hoppas jag får det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Yaaaay! Gissa vad tomten kom med?! Någon som vill köra live nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Yaaaay! Gissa vad tomten kom med?! Någon som vill köra live nån dag? Kan vara med imorgon. Med min nya TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Kan vara med imorgon. Med min nya TV. Ok bra , du kan hjälpa mig lite på Campagain , adda mig på live, jag heter Crunk 00. Redigerad 24 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Så, nu har man spelat genom Act 1 med 50 cent. Det var skit kul. Iallafall när han började använda micken. Eller hur? Redigerad 24 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Så, nu har man spelat genom Act 1 med 50 cent. Det var skit kul. Iallafall när han började använda micken. Eller hur? aa, haha, ja.. det var lite tyst där i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Tomten kom med ett ex till mig med, måste lira lite före man ger ser ut i det vilda på live ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Tomten kom med ett ex till mig med, måste lira lite före man ger ser ut i det vilda på live ^^ Haha, du kan vara med mig och Cent på en private match någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Haha, du kan vara med mig och Cent på en private match någon gång. Boomer vi kör lite mer idag va? O du DimpZ kom med om du vill också, vad heter du på live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 TheDimpZ heter jag på Live.. ska lira GoW för första gången nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Okey. Så här ligger det till. Jag tänkte starta en privat server runt 20:00. Och givetvis är alla välkommna. Men, jag måste få veta vad ni nickar på xboxlive. Spelare som ska vara med (max 8): xxxBoomerxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Gah, är på första berzerkern nu, den dödade mig just före dörrn, hur ska jag göra för att den ska följa efter men inte döda mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts