Jump to content

Gears Of War

Runar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är grymt svårt om man är själv. Se nedan

Spelade med min bror och även då hade vi problem. Vilka vapen har du? "Pilbågen" är bra att använda, då förvsinner "Krylls" från honom och det är då man kan skada honom mest. Sikta bara mot huvudet, han har skydd över allt annars. När vi körde stod jag och pepprade med nån slags automatgevär och ibland pilar och min bror kastade granater och sköt med revolvern. Vi klarade av honom precis innan han kom till vår vagn - tänk på att du ensam kommer att behöva träffa lika många gånger som vi gjorde tillsammans! Ett annat alternativ är att se till att springa förbi honom och till maskinvapnet som finns på plattformen han hoppar ned från, men du måste hålla dig i ljuset för att klara dig från Kryll. Men nyckeln är att skjuta på huvudet och att med pilbåge/granater se till att få iväg hans Krylls. Pröva dig fram, det är riktigt svårt. Har du någon polare som kan tänkas hjälpa dig rekomenderar jag det..

Hm. Jo, det där skjuta mot huvudet och få krylls att försvinna vet jag. Men jag har bara sniper, det där automatvapnet med motorsåg, revolver och 4 granater. Ska se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig, annars kanske du kan hjälpa mig genom live. :ph34r:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Jo, det där skjuta mot huvudet och få krylls att försvinna vet jag. Men jag har bara sniper, det där automatvapnet med motorsåg, revolver och 4 granater. Ska se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig, annars kanske du kan hjälpa mig genom live. :lol:

Innan du går ut till Mr.RAAM Om man står imot dörren på höger sida där man kommer ut till RAAM ska det finnas en pilbåge bakom en pelar liknande sak :shifty:

Redigerad av Korven
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler fråga:

Är i slutet av Act 4 man ska hoppa in i en APC innan tiden tar slut, mitt i vägen står det två killar med granatkastare och lite andra gubbar. Hur ska jag göra? Bara springa igenom allting?

Jag sprang som fan :shifty:

@Korven; Där finns bara sniper :/

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste fråga om jag kopplar in mitt fläskbox 360 i mitt modem får jag gratis X-box live då eller kostar det?

Du får Xbox Live Silver gratis. Då kan du typ ladda ner demos n' stuff, samt ha en friendslist och du kan chatta.

Men Xbox Live Gold kan du göra det viktigaste, spela online. Gold kostar 600 kr per år.

Måste säga att jag stör mig på Checkpoints i Gears of War.

Jag ska ta mig till APC:n utanför Fenix hus. Om jag dör måste jag rensa bakgården igen, vilket är väldigt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får Xbox Live Silver gratis. Då kan du typ ladda ner demos n' stuff, samt ha en friendslist och du kan chatta.

Men Xbox Live Gold kan du göra det viktigaste, spela online. Gold kostar 600 kr per år.

Måste säga att jag stör mig på Checkpoints i Gears of War.

Jag ska ta mig till APC:n utanför Fenix hus. Om jag dör måste jag rensa bakgården igen, vilket är väldigt jobbigt.

Nej! Bara spring!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor