Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Need Backup. Kan någon förklara hur man klarar av Save the queen (a.k.a. RAAAM) snubben? Har försökt med allt möjligt men snubben vill ju inte dö. Tror jag har fått köra om ca 20 gånger eller nått. Plz help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Det är grymt svårt om man är själv. Se nedan Spelade med min bror och även då hade vi problem. Vilka vapen har du? "Pilbågen" är bra att använda, då förvsinner "Krylls" från honom och det är då man kan skada honom mest. Sikta bara mot huvudet, han har skydd över allt annars. När vi körde stod jag och pepprade med nån slags automatgevär och ibland pilar och min bror kastade granater och sköt med revolvern. Vi klarade av honom precis innan han kom till vår vagn - tänk på att du ensam kommer att behöva träffa lika många gånger som vi gjorde tillsammans! Ett annat alternativ är att se till att springa förbi honom och till maskinvapnet som finns på plattformen han hoppar ned från, men du måste hålla dig i ljuset för att klara dig från Kryll. Men nyckeln är att skjuta på huvudet och att med pilbåge/granater se till att få iväg hans Krylls. Pröva dig fram, det är riktigt svårt. Har du någon polare som kan tänkas hjälpa dig rekomenderar jag det.. Hm. Jo, det där skjuta mot huvudet och få krylls att försvinna vet jag. Men jag har bara sniper, det där automatvapnet med motorsåg, revolver och 4 granater. Ska se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig, annars kanske du kan hjälpa mig genom live. Redigerad 26 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Need Backup. Bah, eftersom det är lättare om man spelar med någon annan så får väl jag offra mig och komma över imorgon och hjälpa dig då... Är så grymt sugen på att testa GoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Hm. Jo, det där skjuta mot huvudet och få krylls att försvinna vet jag. Men jag har bara sniper, det där automatvapnet med motorsåg, revolver och 4 granater. Ska se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig, annars kanske du kan hjälpa mig genom live. Innan du går ut till Mr.RAAM Om man står imot dörren på höger sida där man kommer ut till RAAM ska det finnas en pilbåge bakom en pelar liknande sak Redigerad 28 november, 2006 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Spoiler fråga: Är i slutet av Act 4 man ska hoppa in i en APC innan tiden tar slut, mitt i vägen står det två killar med granatkastare och lite andra gubbar. Hur ska jag göra? Bara springa igenom allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Spoiler fråga: Är i slutet av Act 4 man ska hoppa in i en APC innan tiden tar slut, mitt i vägen står det två killar med granatkastare och lite andra gubbar. Hur ska jag göra? Bara springa igenom allting? Jag sprang som fan @Korven; Där finns bara sniper :/ Redigerad 28 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag sprang som fan @Korven; Där finns bara sniper :/ Där man hittar sniper ligger det en ammo låda och om man ställer sig på den och vänder sig mot fönstret rakt fram borde den stå lutad mot väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Klarade precis av Berserker. Älskar unika bossfighter och denna var verkligen det. Att stå stilla två meter ifrån honom och se honom sniffa i luften var mäktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Till dom som har det: Är det bra? Är det värt pengarna? Blir nog att köpa detta spel, om jag nu får, verkar lite för våldsamt för att mina förälrar låter mig köpa det, eller är det verkligen så våldsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Till dom som har det: Är det bra? Är det värt pengarna? Blir nog att köpa detta spel, om jag nu får, verkar lite för våldsamt för att mina förälrar låter mig köpa det, eller är det verkligen så våldsamt? Ja Ja Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hittade detta spel för 400 kr på PC City, tycker ni att jag ska åka och köpa det någon gång den här månaden eller är det nått annat spel ni rekomenderar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hittade detta spel för 400 kr på PC City, tycker ni att jag ska åka och köpa det någon gång den här månaden eller är det nått annat spel ni rekomenderar? Köp det. Köp det nu! Vill ha någon att lira med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nästan klar med spelet. Precis anlänt till Fenix hus. Nästa helg blir det att utnyttja 48-timmars gratis Live som jag fick med spelet. Jag tror att jag ska vara "The Cole Train" online, eftersom vi verka dela samma attityd mot fiender=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nästa helg blir det att utnyttja 48-timmars gratis Live som jag fick med spelet. Måste fråga om jag kopplar in mitt fläskbox 360 i mitt modem får jag gratis X-box live då eller kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Måste fråga om jag kopplar in mitt fläskbox 360 i mitt modem får jag gratis X-box live då eller kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Måste fråga om jag kopplar in mitt fläskbox 360 i mitt modem får jag gratis X-box live då eller kostar det? Du får Xbox Live Silver gratis. Då kan du typ ladda ner demos n' stuff, samt ha en friendslist och du kan chatta. Men Xbox Live Gold kan du göra det viktigaste, spela online. Gold kostar 600 kr per år. Måste säga att jag stör mig på Checkpoints i Gears of War. Jag ska ta mig till APC:n utanför Fenix hus. Om jag dör måste jag rensa bakgården igen, vilket är väldigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Du får Xbox Live Silver gratis. Då kan du typ ladda ner demos n' stuff, samt ha en friendslist och du kan chatta. Men Xbox Live Gold kan du göra det viktigaste, spela online. Gold kostar 600 kr per år. Måste säga att jag stör mig på Checkpoints i Gears of War. Jag ska ta mig till APC:n utanför Fenix hus. Om jag dör måste jag rensa bakgården igen, vilket är väldigt jobbigt. Nej! Bara spring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Köp det. Köp det nu! Vill ha någon att lira med. Blir nog tyvärr inte att jag köper det i veckan, har inte pengarna ännu Men jag tror nog bestämt att jag får det i julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Blir nog tyvärr inte att jag köper det i veckan, har inte pengarna ännu Men jag tror nog bestämt att jag får det i julklapp! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts