SlewME Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Inte för att skryta men jag har ett jävligt häftigt medlems nummer. Lite förmåner ska jag faktiskt ha tycker jag. Du är liten om man jämför med mig, jag har inget "Join date", det har alla andra. Jag om någon borde få bäst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du är liten om man jämför med mig, jag har inget "Join date", det har alla andra. Jag om någon borde få bäst här. Respekt man! Blir inte detta stöld om dom skulle upptäcka det? Dom kan väl inte spåra det på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du är liten om man jämför med mig, jag har inget "Join date", det har alla andra. Jag om någon borde få bäst här. Fan, jag har fått en stark motståndare. men 11 111 är också jäkligt coolt. @ Rabarben: Dom kanske upptäcker det tillslut men det lär ju vara jädrans många som utnyttjat detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Respekt man! Blir inte detta stöld om dom skulle upptäcka det? Dom kan väl inte spåra det på något sätt? Det är inte stöld eftersom dessa filer hamnar i dens person som lyssnar på låtens dator. Detta är helt normalt och Jamba kan inte spåra eller märka av detta. Redigerad 12 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Det är sant å andra sidan. Kom igen nu guys! Töm sidan på låtar fort som fan innan jamba börjar streama musiken live . Jamba är så jävla jobbiga, skit sida. Inget att oroa sig för!: http://sdp.ppona.com/ BTW, jag kommer tydligt ihåg att det fanns en till medlem utan join date. Huruvida han är aktiv eller inte kan jag dock inte minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hur gör man i FF då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du är liten om man jämför med mig, jag har inget "Join date", det har alla andra. Jag om någon borde få bäst här. Du är meddlem 7899 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Har dom redan fixat detta eller? fungerar verkligen inte för mig ^^ Edit: hehe....har du "visa inte dolda filer" på så måste du tabort den tror jag....funkade för mig iaf Redigerad 12 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag är member innan 300. Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag är member innan 300. Respekt Öh...Yey, mycket creds till dig.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Jag är member innan 300. Respekt Vad är det för speciellt med 300? Aja, det finns flera som inte har något join date, men SlewME är den enda som har skrivit något. Join Date <--- LÄNK! OBS! Ni msåte byta där nere från "Member Name" till "Join Date" och sedan trycka på "Go!". (För er som inte visste). Edit: Oj, nu gick jag offtopic! Redigerad 13 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts