JMC Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hur man "stjäl" GRATIS ringsignaler från bl.a jamba (betalsajter) 1. Högerklicka på internet explorer ikonen. 2. Klicka på inställningar/visa filer 3. Nu kom mappen Temporary Internet Files upp, rensa den tex. ctrl+a sen DEL, ha kvar mappen uppe. 4. Nu kan du tex. gå in på en betalsite för ringsignaler. 5. Om du nu valt en ringsignal så kopiera bara namnet på ringsignalen, sen klickar du på högtalarikonen vid ringsignalen. 6. Nu laddas en fil till din dator i mappen Temporary Internet som sedan spelar upp den. 7. Klicka på uppåtikonen i verktygsfältet i Temporary Internet files mappen sen backar du,nu har du fått en mediafil i din mapp nu klickdrar du bara den filen till en mapp som du gjort iordning tidigare och sen så ändrar du bara namnet till det som du kopierat tidigare. 8. Upprepa detta efter varje ringsignal som du snor, töm tempmappen efter varje ringsignal. OBS tips: Man behöver inte döpa om dom eller rensa temp filerna om man inte vill...är iofs enklare å hitta filen om den e rensad men det e inte nödvändigt. Ett tips från MisterGG (Flashback) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Åhh najs, har inte tänkt på det innan. Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Haha. Jamba är så ägda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Ugh, använder ju aldrig IE så vilken ikon ska jag klicka på, och jag har ingen temporary mapp :S hjälp EDIT: det fixade sig, men hur gör jag om en mp3 till midi? Redigerad 12 maj, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Haha. Jamba är så ägda. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vill inte vara en pain in the ass men är inte detta warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vill inte vara en pain in the ass men är inte detta warez? Det blir vad man gör det till, men man stjäl andras saker vilket gör det olagligt på sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Det blir vad man gör det till, men man stjäl andras saker vilket gör det olagligt på sätt och vis. Men å andra sidan luras jamba så mycket som det blir ungefär som i Robin Hood. En "Ta från de rika och ge till de fattiga" situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Äh. Jag har ju en Nokia 3510i. Men jag gillar att ni snor från Jamba. Go steal som freakin' signals for me plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 ...Lol... Jepp... Lol... Nu har inte jag någon telefon att pröva det med... men... Lol... Jepp...Lol...Jepp... ...Lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Kan du visa nån bild vart man ska trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men å andra sidan luras jamba så mycket som det blir ungefär som i Robin Hood. En "Ta från de rika och ge till de fattiga" situation. Förutom det att vi inte är fattiga. Vi är bara snåla och jävligt giriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Oh, det fungerade. Edit: På jamba spelas ju inte alla låtar helt upp --> Man får bara en liten del av den. Redigerad 12 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men å andra sidan luras jamba så mycket som det blir ungefär som i Robin Hood. En "Ta från de rika och ge till de fattiga" situation. Det är sant å andra sidan. Kom igen nu guys! Töm sidan på låtar fort som fan innan jamba börjar streama musiken live . Jamba är så jävla jobbiga, skit sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Synd bara att man har en stenåldersmobil som tar bara .midi Aja, det känns så underbart att ni tar ringsignaler så där från Jamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hehehe...... Synd att jag har en Nokia 3510. Men skynda nu innan Jamba kommer på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men VAR ska man trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Förutom det att vi inte är fattiga. Vi är bara snåla och jävligt giriga. Ja men man kan skylla det på ett nobelt syfte om moderatorerna blir arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Ja men man kan skylla det på ett nobelt syfte om moderatorerna blir arga. Du är trots allt medlem nummer 11 111. Någon slags bonus förtjänar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du är trots allt medlem nummer 11 111. Någon slags bonus förtjänar du. Inte för att skryta men jag har ett jävligt häftigt medlems nummer. Lite förmåner ska jag faktiskt ha tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts