hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men du är väl lite Udda också, som älskar anime (ta inte illa upp, det finns ju inte många som gillar anime). Bara 30 miljoner japaner, typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Om det nu är så fult som du säger. Varför tror du då att det finns mest spel till ps2 och att gtaspelen kommer ut först på ps2 än xbox och PC? Därför Rockstar hade ett avtal med Sony Playstation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Om det nu är så fult som du säger. Varför tror du då att det finns mest spel till ps2 och att gtaspelen kommer ut först på ps2 än xbox och PC? För att PS2 kom ut först (OK, den kom ut efter TOTALFLOPPEN Dreamcast, men ändå). Dessutom hade Sony mycket stöd efter PSOne. Jag tror att Microsoft har riktigt stora chanser att sälja bättre än Sony och Nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag tror att Microsoft har riktigt stora chanser att sälja bättre än Sony och Nintendo. Tror faktiskt jag också. Jag tror att Microsoft kommer att sälja mer än ps3 i större delar av världen (Inte i Japan dock). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Om det nu är så fult som du säger. Varför tror du då att det finns mest spel till ps2 och att gtaspelen kommer ut först på ps2 än xbox och PC? Därför att göra det bättre till PC? Nej, inte gammalt. PS2 är halvgammalt. "Lite bak i utvecklingen". Redigerad 15 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts