Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Klart som fan, värsta tegelstenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja, jag tycker det, men trots det går det fortfarande att klämma ut spel som ser mycket bra ut från den nuförtiden låga prestandan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja, jag tycker det, men trots det går det fortfarande att klämma ut spel som ser mycket bra ut från den nuförtiden låga prestandan. Jag vet. T.ex Fifa och NHL spelen har jättebra grafik. Men grafiken är inte allt Dom flesta har ju ps2 hemma. Men måste jag känna mig "gammaldags" för att jag har en ps2:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den oldaste versionen av PS2 räknar jag som gammal, alltså 2000 Och PS1 räknar jag som en gammal gubbe. PS3 ett "ofött barn i familjen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den oldaste versionen av PS2 räknar jag som gammal, alltså 2000 Och PS1 räknar jag som en gammal gubbe. PS3 ett "ofött barn i familjen" Vad räknar du den smala ps2 som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vad räknar du den smala ps2 som? Plastikoperation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Vad räknar du den smala ps2 som? Den smala, hungriga konsollen som gör min kompis skivor i bitar? Nej men när han spelade så sprang hans hund in i sladden så hela konsolen flög i golvet, så gick skivan sönder och konsollen fick svårare att läsa andra skivor Märkte nyss att jag inte skrev upp dom nyare versionerna av PS2, men dom räknar jag väl som ganska nya. Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nepp tycker inte det är gammalt. Det kommer nog aldrig bli gammalt i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Märkte nyss att jag inte skrev upp dom nyare versionerna av PS2, men dom räknar jag väl som ganska nya. Tack Nu slipper jag oroa mig för att kallas "gammaldags" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det är väl ganska gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag klassar nästan inte äns NES som gammalt än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag klassar nästan inte äns NES som gammalt än.. Men du är väl lite Udda också, som älskar anime (ta inte illa upp, det finns ju inte många som gillar anime). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nopp tkr inte det e gammalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jävligt gammalt, kom ju samtidigt som jag fick min förrförra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men du är väl lite Udda också, som älskar anime (ta inte illa upp, det finns ju inte många som gillar anime). VA I....... jag älskar också anime sååå shadapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men du är väl lite Udda också, som älskar anime (ta inte illa upp, det finns ju inte många som gillar anime). Eh, jo, det finns ganska så många som gör det. Fast det är väl vanligare i Japan än i Sverige, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jo, ganska. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Fruktansvärt gammalt, otroligt fult, fullkomligt ospelbart. Skulle aldrig någonsin spela PS2 år 2006! Snälla nån! OOOLD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fruktansvärt gammalt, otroligt fult, fullkomligt ospelbart. Skulle aldrig någonsin spela PS2 år 2006! Snälla nån! OOOLD! Om det nu är så fult som du säger. Varför tror du då att det finns mest spel till ps2 och att gtaspelen kommer ut först på ps2 än xbox och PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts