rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Avskaffa alla medlemmar som vill avskaffa off-topic... Har vi en ny diktator på forumet? Kommer dett abli kommunistgtasatjen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Cheers. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ni som stör er på off-topic kan ju bara minimera den forumdelen så slipper ni den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Avskaffa alla tråkiga medlemmar som skriver tråkigt med tre tråkiga punkter efter sina tråkiga meningar... Avskaffa alla tråkiga medlemmar som skriver tråkigt med trå tråkiga punkter efter sina tråkiga meningar... ...PLUS: leker ironisk på en annan människas ironi. Och alla ni som påstår att jag leker ironi på en annan människas ironiska remark om en annan människas ironi kan, för att citera Menace II Sociaty, suck my DIIIIICK. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Avskaffa alla okkor. Touché & en garde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Avskaffa alla okkor. Touché & en garde. Plural. Now that's fucking stämning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) .test. det är rätt snyggt ändå att inte ha något nick. Redigerad 23 maj, 2006 av Gäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) .test. det är rätt snyggt ändå att inte ha något nick. Under din triumftid av upptäckten att man kan registrera sig "utan nick" så bryter jag ned din självsäkerhet med att rapportera dig för spam? Redigerad 23 maj, 2006 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 .test. det är rätt snyggt ändå att inte ha något nick. Hur kan man inte ha ett nick? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Hur kan man inte ha ett nick? Det kanske är samma person som fifflade med trojanen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Det kanske är samma person som fifflade med trojanen? Fifflade? Menar du satte dit den på Gtasajten?! Men seriöst, kan man registrera sig utan ett nick? Man borde ju inte kunna det, man kan ju inte ens kolla hans/hennes/det´s profil? Redigerad 24 maj, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Fifflade? Menar du satte dit den på Gtasajten?! Men seriöst, kan man registrera sig utan ett nick? Man borde ju inte kunna det, man kan ju inte ens kolla hans/hennes/det´s profil? ett fel i uppdateringen och trojan prylen i kombination gjorde att man inte får något användar namn... tror jag... logiskt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 tror jag... logiskt? Mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Självklart har han ett användarnamn. Antagligen använde han bara Non-Breaking Space-tecknet ( , 160, A0, whatever you call it) eller annat oskrivbart tecken. Och nej, han inte inte "fett 1337" för det. Snarare "fett n00b" för att han skryter om det. Redigerad 24 maj, 2006 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Bläddra runt lite här, så ser du/ni att det inte bara är han som är utan nick. Vad som ska göras åt det... vet jag inte, det är bara Hultenius som kan kolla djupare i det här. Och nu till mitt tråkmåns-aktiga sätt: Tråden har haft sitt syfte, och någon vidare diskussion blev det knappast. Snarare massa "Nej off-topic äger om det försvinner försvinner jag också vattenmelon!!". Samt lite underlig ironi från okka och Pico. Teh lewst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts