Sikorka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om off-topic delarna försvinner så försvinner jag med. Topic: Nej tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, forumet behöver ett ställe där folk kan lära känna varan utanför GTA världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ovanligt dum ide! Finns ju en hel del människor på forumet som har en del bra åsikter om världen, vilket bevisas i off-topic idelen. Dessutom pallar man inte bara skriva om GTA, det finns faktiskt andra saker här i livet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ovanligt dum ide! Finns ju en hel del människor på forumet som har en del bra åsikter om världen, vilket bevisas i off-topic idelen. Dessutom pallar man inte bara skriva om GTA, det finns faktiskt andra saker här i livet. Vad ska man med andra människors åsikter att göra? Bort med off-topic-delen. Duuuh, det är ju ett GTA-forum. Idioter : ( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Oj! Det visste jag inte att man kunde göra! Tack! ...eller, ehm, jag menar - fint, nu har jag minimerat off-topic-delen...*grymt* Hmpf... Jäkla kommunister. Ni är så jävla hatthylla, hela bunten. Morr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Ser så tomt ut, utan den. Men nu när du säger det så... ska testa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Jag^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Oj! Det visste jag inte att man kunde göra! Tack! ...eller, ehm, jag menar - fint, nu har jag minimerat off-topic-delen...*grymt* Hmpf... Jäkla kommunister. Ni är så jävla hatthylla, hela bunten. Morr. Haha okka alltså. Vote: Ja, bort med off-topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Jag, men lär ta fram dom i oktober 2007. Hela sidan skulle försvinna mellan GTA-spelens releaser, och då skulle man inte träffa Matteus & c:o så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Helt omöjligt att ta bort den delen. Där görs 99% av alla posts. Forumet hade blivigt en öken om den delen inte fanns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 HahAhAhahHA! Är du här för att bli utskrattad? OffTopic kommer alltid vara kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 HahAhAhahHA! Är du här för att bli utskrattad? OffTopic kommer alltid vara kvar Nej. Nej. Nej. NEU! Nej. Nej. Neu. Nej? Neu? La! Neu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Helt omöjligt att ta bort den delen. Där görs 99% av alla posts. Forumet hade blivigt en öken om den delen inte fanns. Håller med dig..kommer inte finnas många kvar och verkligen inte hända mycket om offtopic delen tas bort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic? Onödigt, det räcker med att bokmärket pekar på "?showforum=22". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Onödigt, det räcker med att bokmärket pekar på "?showforum=22". Nej det funkar ej då jag intresserar mig av Musik Film & Grafik, GTAsajten-delen, och måste se admin-delen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag vet inte om någon redan har skrivit det här, men om ni inte gillar off-topic delen i forumet, skriv inte där helt enkelt. Svårare än så är det inte. Ni behöver inte göra uppror och försöka få den delen att försvinna. Gillar folk stället så är det bara bra, gillar inte du stället så är det bara att lämna de som är där ifred, bry dig inte om att slösa din värdefulla tid på något som inte angår dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Avskaffa alla medlemmar som vill avskaffa off-topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Avskaffa alla medlemmar som vill avskaffa off-topic... Avskaffa alla tråkiga medlemmar som skriver tråkigt med tre tråkiga punkter efter sina tråkiga meningar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts