Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Nänänä, inte sånt här. Nu glömmer vi den här tråden och tar lite glass. Mmmh, det är bra som det är och vi är nöjda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Väldigt dum idé tycker jag.. det är ju off-topic delen som gör hela forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men snälla varför skulle hultan ta bort den? Typ hela forumet skulle ju gå under då. Det är som Ceone sa, man snackar där i väntan på nya gtaspel, när det spelet har kommit så snackar man ju i gtadelen om det spelet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Ja men åtminstonde banta ner off-topic delen eller nåt och fokusera forumet mer på gta-spelen, tycker bara det är fel som det är nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tycker det är bra som det är, som sagt så kom alla hit för de gillar GTA. Jag skriver nästan aldrig i GTA-delarna, enbart när det kommer ett nytt spel och man vill se bilder, filmer osv som någon sade. Viva la Off-topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Varför trycker du inte bara på det lilla minus tecknet så du slipper se off-topic då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Väldigt dum idé tycker jag.. det är ju off-topic delen som gör hela forumet Kunde inte ha sagt det bättre själv. Skulle det bara få pratas om gta så skulle vi ha ett stendött forum. Alla gta spelen, speciellt GTASA är totalt dissakerat. Finns inget nytt att skriva om. Går inte ens att skapa en tråd som inte finns. Nej, det måste förbli som det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja men åtminstonde banta ner off-topic delen eller nåt och fokusera forumet mer på gta-spelen, tycker bara det är fel som det är nu. Bara skit i off topic-delarna då. Ingen kommer att sakna dig där ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Haha... han har 700 posts i papperskorgen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Haha... han har 700 posts i papperskorgen! Nej! 710 har han! Nej, har för mig att papperskorgen var ett spamforum nångång. Varför avskaffa offtopic? GTAsajten kommer fasiken att gå under. Något måste hända under tiden (innan releaserna). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej, har för mig att papperskorgen var ett spamforum nångång. Stämmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Bara skit i off topic-delarna då. Ingen kommer att sakna dig där ändå. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Bah, det tog mig två år att hitta off topic-delen, det vore väldigt tråkigt ifall den togs bort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Men, duuh, är inte off-topic-delen bara till för att förtrycka folk? *Drar en hand genom mina blonda lockar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja men åtminstonde banta ner off-topic delen eller nåt och fokusera forumet mer på gta-spelen, tycker bara det är fel som det är nu. Det lär inte blir mer GTA- snack bara för att man tar bort OT- delen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Haha... han har 700 posts i papperskorgen! Haha, och du har inte en aning om varför din jävla nolla. Sluta snacka skit om folk som är äldre medlem än dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Papperskorgen ftw :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Neej det ska inte avskaffas...!! Eller ja helst inte =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Slopa skiten. Mindre jobb för min del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Behåll Off-topic!!! Kom hit pga GTA delarna.. Stannar pga Off-topic.. Fördriver min tid där, mellan spelreleaserna (felstavat) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts