Deltanator Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället. mja, inte ta bort offtopic-delen men dölja den för gäster tycker jag. för som du säger, så registrerar säg många nog bara för att hänga just där. edit: tycker att det är ganska jobbigt att personer bara reggar sig för att vara i offtopic. Redigerad 12 maj, 2006 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Ja, det är så hemskt att forumet inte bara består av 10-åriga inkompetenta babianer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker inte att det bör avskaffas, det är bra som det är nu imo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag ser helst inga förändringar. Off-topicdelarna ökar forumets kvalitet, mer än vad det sänker dess sådana. GTA i all ära, men det blir lite för mycket med BARA Gta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Off-topic delarna är tillför att forumet inte ska bli helt öde, mellan GTA-releaserna. (som nu) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället. Tror du Hultenius bryr sig om det? Sålänge forumet är aktivt och populärt så kommer ingen ändring att ske, tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 lol .... skulle Offtopic tas bort så skulle jag försvinna härifrån fortare än fortast... Skulle tro att det gäller många andra me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 lol .... skulle Offtopic tas bort så skulle jag försvinna härifrån fortare än fortast... Skulle tro att det gäller många andra me Hej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tar du bort off-topic delen av forumet försvinner nog en ganska stor del av alla forumiter. Och just nu kanske det e dött på GTA fronten så alla hänger i off topic delen. Men jag lovar er att när det nästa GTA kommer ut kommer det bli liv igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället. ... Det är off-topic- delen som har gjort det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 lol .... skulle Offtopic tas bort så skulle jag försvinna härifrån fortare än fortast... Skulle tro att det gäller många andra me Exakt såna som du jag menar, detta är ett gta-forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Nä! Ha kvar off-topic annars bombhotar jag SlewMe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker forumet har en ganska skön stämmning som det är, skulle det försvinna skulle alla stammisar försvinna och kvar blir de som ställer de dumma frågorna i GTA-delen, och alltså inge som har svaren . nej detta var enligt mig en dum idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Exakt såna som du jag menar, detta är ett gta-forum. Egentligen ska väll du inte klaga eftersom du har fler posts i Papperskorgen än i GTA-delen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Avskaffa off-topic, helt klart. Det här är ju - trots allt - ett GTA-forum. Off-topic är en cancersvulst på GTA-sajten!!! *Ritar fascistmärken i sanden, och skuttar iväg med en blå flagga i högerhanden* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Om Offtopic Forumet försvinner så pajar de hela sajten kanske blir kvar ett bar hundra forominter bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Allt skulle fan gå under. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Off-topic delarna är tillför att forumet inte ska bli helt öde, mellan GTA-releaserna. (som nu) Exakt! Jag blir aktiv sen när nya GTA-spelet blir mer aktuellt fan, då vill man se bilder, nya filmer och snacka om det osv. Off-topic är bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Alla kom ju ändå hit för att de gillade GTA. Men man tröttnar ju allt eftersom, tills det kommer nya spel. Och det är där vi befinner oss nu. Jag följer okkas fana. Tjoho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts