Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sen så har vi någon kille, vet inte så mycket om honom men. Han är iallfal svart och hatar alla svarta, han har kastrerat sig själv för att inte sprida sin ras vidare. Även badat i klorin för att bli vit. Dålig kombination att vara svart och att hata svarta. Sen det dära med klorinet, det låter liiiiiite läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Dålig kombination att vara svart och att hata svarta. Sen det dära med klorinet, det låter liiiiiite läskigt! Du menar som den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det finns ett fyllo som brukar vara på bussen och som altid pratar med den han sätter sej bredvid, det hände även mig en gång. Han höll på fråga vad min farsa heter ett antal gånger och vart ja bor o liknande, han sa bl a : "Nu ska jag hem o dricka vin o äta böckling Han fråggade om jag kom ihåg Kreüger-kraschen som var 1930 sen frågade han hela tiden om de var rätt buss o de bästa var när han skulle kliva av när de var en hållplats kvar sa han: "Vi ses i Liverpool grabben". Fan va nära det var att jag brast ut i skratt sen sa han nåt om nån fotbollsmatch innan han gick av. Det är en festlig gubbe de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts