KalleR Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss. förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem . Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp. Om ett par år när du mognat kommer du inte tycka det är lika häftigt att köra rattfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Om ett par år när du mognat kommer du inte tycka det är lika häftigt att köra rattfull. Om han får uppleva ett par år till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss. förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem . Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp. Likadant överallt. Vad är det som är så speciellt med att åka bil? Varenda jävla kotte är så klychade om det. Ser på mina klasskompisar's msn-namn och liknande hela tiden.. "<namn> | WOW! Va ute och åkte bil hela natten". Ja, wow indeed. Det är ju så fruktansvärt coolt att åka bil och skrika könsord till små fjortistjejer som kissar i brallan när dom ser en bil som det inte är "föräldramaterial" i. Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre. Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Likadant överallt. Vad är det som är så speciellt med att åka bil? Varenda jävla kotte är så klychade om det. Ser på mina klasskompisar's msn-namn och liknande hela tiden.. "<namn> | WOW! Va ute och åkte bil hela natten". Ja, wow indeed. Det är ju så fruktansvärt coolt att åka bil och skrika könsord till små fjortistjejer som kissar i brallan när dom ser en bil som det inte är "föräldramaterial" i. Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre. Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället? Amen to that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vad jävla tuff du är nu holymakaroni, som kör rattfull och tycker du är stenhård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag har aldrig kört full. tänker inte göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag drar dåliga skämt som jag sen själv skrattar åt och sen så brukar jag börja filisofera över livets stora gåtor. @Fylleköraren Jävla lantis! är du ute och sladdar med PV:n på fyllan?! Livsfarligt och dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Text! Jovars, jag tycker det kan vara väldigt kul att vara ute och åka med några polare. Sitta och dricka och skoja i baksätet och bara åka runt och kolla läget, kanske stöta på en bekant kan vara en helkul kväll. Nu är jag förstås inte 18 men brukar ändå bli insläppt på de flesta krogar med 18-års gräns. Visst, det är kul att vara där också, men att åka runt bara polarna...det är skojigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre. Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället? Vad har hänt med raggaren innom dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vad har hänt med raggaren innom dig? Han dog. Eller så dödade jag honom plågsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Han dog. Eller så dödade jag honom plågsamt. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Hur mycket 38%-ig vodka/Whiskey rekommenderar ni att jag som relativt orutinerad ska dricka på skolavslutning för att bara bli allmänt glad, lite påverkad sådär. Vill inte bli så redlösa som fjortisarna blir, som ligger och spyr och så. När spyr man förresten, alltså ungefär efter hur mycket för en 16-17-åring? Måste vara ganska pigg dagen efter så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Antagligen berusad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 En kvarting kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 En kvarting kanske Menar du allvar? 35 cl? Låter ganska mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Menar du allvar? 35 cl? Låter ganska mycket? 20-30 cl verkar lagom, fast det vore nog inte så smart att dricka det rakt av om du är lite newbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 20-30 cl verkar lagom, fast det vore nog inte så smart att dricka det rakt av om du är lite newbie. Okej. Nä, hade tänkt att blanda ut en 20 cl då, och dricka under en timme kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Okej. Nä, hade tänkt att blanda ut en 20 cl då, och dricka under en timme kanske? Låter som en finfin plan, men en timme kanske är lite långt, kanske närmare 30-40 min(fast nu vet ju inte jag hur lättpåverkad du är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Okej. Nä, hade tänkt att blanda ut en 20 cl då, och dricka under en timme kanske? Drick lite i taget och känn efter. När du blir lite snurrig är det bara att sluta. Man blir inte fjortis automatiskt, du kan behärska dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Låter som en finfin plan, men en timme kanske är lite långt, kanske närmare 30-40 min(fast nu vet ju inte jag hur lättpåverkad du är) Okej, det låter väl bra då, runt 30-40 min. Tackar för tips. kom på det l_Voll, måste ju inte liksom häva i mig allt på en gång. Redigerad 2 juni, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts