RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Best way to describe it Du blir en katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Du blir en katt? Ja .. han blir en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Du blir en katt? Yes my special litte guy, jag blir en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja .. han blir en katt. Tufft, måste börja dricka tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Glad(are) Jävligt envis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 - Tar jag det lugnt så brukar jag bara ramla på orden. - Dricker jag lite fortare blir jag social, ser suddigt, ramlar på orden. - Dricker jag fort, hinkar i mig dvs. så har jag lite svårt att gå, ser suddigt, ramlar på orden, och högst antagligen spyr 14 st 3.7% öl på 1½ timme bevisade nog detta klart och tydligt. + Vänlig, kärleksfull, bjuder mkt på olika saker, kommer ihåg nästan allt av kvällen/dagen. - Röker jävligt mkt, bryr mig mycket mindre i vad som händer och konsekvenserna. That's me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 På senaste tiden har jag blivit jävligt lugn när jag har hinkat! Bättre det än att bli psykstörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 + Vänlig, kärleksfull, bjuder mkt på olika saker, kommer ihåg nästan allt av kvällen/dagen. Du har ingen bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Glad som bara den. Finns nog inte så mycket mer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Sjukt glad, gosig, och rödmossig i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag bilr alltid sjukt glad, pigg (sen slö) och kåt. Idag blev jag kåt, piugg och arg, av någon anledning. Och min kompis blev deprimerad och grät, det kan ha betorr på tjejtrubbel, men det sägs ju att var femte fylla ska vara deprimerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag bilr alltid sjukt glad, pigg (sen slö) och kåt. Idag blev jag kåt, piugg och arg, av någon anledning. Och min kompis blev deprimerad och grät, det kan ha betorr på tjejtrubbel, men det sägs ju att var femte fylla ska vara deprimerande. Jag skrev gosig istället för kåt, finare ord. Heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag blir lite av en entertainer, fast jag blir också låg, stirrig, skämtsam, fastnar med blicken, tankspridd, cool, jag blir snygg, jag ramlar litegrann på orden, och jag förlorar känsel i munnen. That's me. Även när jag är nykter typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 ja som en tjej beskerv mig... väldigt kram sjuk och dum-söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 På senaste tiden har jag blivit jävligt lugn när jag har hinkat! Bättre det än att bli psykstörd... Jag tar tillbaka det där. Fuck alcohol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 FULL! Bwahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag blir glad pratar mycket, kan även hända att jag blir flörtig och till slut fixar mig ett "kex" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag blir grymt pratglad och skrattar åt vad som helst i stortsätt, och alltid så lyckas jag fasna för just en låt under den kvällen/dagen som jag lyssnar på om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 glad rolig varm skön förlorar känsel får fitta mycket lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts