P-C Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Sexuell Pratglad Lättirriterad Ofantligt social etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Blir oftast så full på en gång så jag spyr och däckar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Aktiv som bara den Glad Social Extremt o-blyg Grymt humoristisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hälsar på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Översocial Våldsam (ibland) EXTREMT rolig( tkr jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vet inte. Vill du inte dricka, eller har det inte blivit av bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vill du inte dricka, eller har det inte blivit av bara? Eller så blev han full själv, däckade och inte minns nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vill du inte dricka, eller har det inte blivit av bara? Aldrig druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Fan, jag blir, glad. Jag vill springa, väldigt fort. Jag vill erövra kvällen och göra revolution, fast egentligen; bara mysa med en söt flicka (eller kille, tss) i en soffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Aldrig druckit. Du svarade ju inte på frågan vafan.. Vill du inte eller inte blivit av? Till exempel, jag ville inte dricka under högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Du svarade ju inte på frågan vafan.. Vill du inte eller inte blivit av? Till exempel, jag ville inte dricka under högstadiet. Ahh. Det har inte blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Typ ingen skillnad förutom att balansen blir lite sämre. Men sen tror folk att jag har druckit jämt och ständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 T: Full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Blir väldigt social, pratar med allt och alla typ. Ibland gör jag väl lite knasiga saker också, men det hör ju till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Konstig Brukar göra saker jag ångrar dagen därpå. Allt från det ena till det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Don't know, don't care. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag har aldrig druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag blir jävligt glad, nyfiken och förstås pratar jag mer än vanligt. Sen tror jag även att jag blir skitbra på att fixa frillan, men bildbevisen visar motsatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Best way to describe it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts