ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är HB och Pepsi en bra kombination? Isånafall blir det att dricka det på lördagen På lördag då jävlar bär det av, dessutom kommer tjejen så det kanske blir ett och annat på den fronten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är HB och Pepsi en bra kombination? Isånafall blir det att dricka det på lördagen På lördag då jävlar bär det av, dessutom kommer tjejen så det kanske blir ett och annat på den fronten också Smakar som åsnepiss luktar, ska man blanda cola med starka grejer så finns det bara en drink, Rock n roll med cola "aka" Jack Daniels cola, så jävla gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är HB och Pepsi en bra kombination? Isånafall blir det att dricka det på lördagen På lördag då jävlar bär det av, dessutom kommer tjejen så det kanske blir ett och annat på den fronten också "HB" överlag är skit, och ska därför inte blandas. Har du därimot bra HB så är det som vilken vodka som hellst. Och nej, Vodka och Pepsi går inte blanda. Det blir samma skit som Cola och Vodka. Gubbrunk. Fixa något "fruktigt", det är alltid bäst att blanda med. Fanta Vilda bär, Sprite, 7up, Fanta Citron.. Ja du fattar vinkeln. Någon dricka som har sin bas till en frukt. Även godisaktiga drycker funkar bra. Anledningen till att du ska ha det är för det tar bort själva spritsmaken bättre än cola(som inte gör det alls, hur lite sprit du har i) Föresten, STORT JÄVLA TIPS till er som är dumma nog och blandar cola i eran Whiskey. Schweppes Gingerale. 50/50. *tummen upp* Det kan jag gå med på. Men inte Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Åker med en kompis över till Köpenhamn imorgon och undrar om det finns något mysigt att ta med sig hem? Någon god likör eller något liknade. Öl behöver ni inte tipsa om då jag köper det på Systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Föresten, STORT JÄVLA TIPS till er som är dumma nog och blandar cola i eran Whiskey. Schweppes Gingerale. 50/50. *tummen upp* Det kan jag gå med på. Men inte Cola. Känner mig lite träffad där men JD Cola är sjukt gott, om man inte druckit det och dricker det för första gången är man fast sen, har provat med Gingerale med, även det är drickbart, kan även mixa JD eller annan valfri Whiskey med Red Bull, smakar som Hubba-Bubba typ. Kan tipsa om HQ (Hpnotiq, det ska stavas så), god att dricka iskall så här på sommaren, jag brukar shota på den, vissa blandar med Champange, det är typ den största drinken i hiphop kretsar i New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fräns: jag menar att dricker man rent är man en idiot. Mer åt det hållet. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Varför? Det är inte gott. Det ger en obehaglig fylla. Det är större chans för alkoholförgiftning. Du slösar sprit i odödan. Enda gången det är ok att dricka ren sprit är när det är nubbe på Midsommar/Julafton/Kräftskiva osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det är inte gott. Det ger en obehaglig fylla. Det är större chans för alkoholförgiftning. Du slösar sprit i odödan. Enda gången det är ok att dricka ren sprit är när det är nubbe på Midsommar/Julafton/Kräftskiva osv. ... Doktorn säger att du ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 ... Doktorn säger att du ska göra det. Tror inte doktorn vill att folk ska dricka rent som en gammal lodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Så hemma från Danmark, trevligt trevligt. Fick med mig hem 2st 70cl Smirnoff ice för 30kr styck ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Alltså fan vad jag stör mig på min polares "kontakt" nu! Han har sagt i 5 veckor på att han ska fixa massa alkoholhaltiga drycker till oss! Argh.. hans "kontakt" "kan" inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Alltså fan vad jag stör mig på min polares "kontakt" nu! Han har sagt i 5 veckor på att han ska fixa massa alkoholhaltiga drycker till oss! Argh.. hans "kontakt" "kan" inte. Så ypperligt tragiskt att du inte har chans att bryta lagen på detta patetiska sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Så ypperligt tragiskt att du inte har chans att bryta lagen på detta patetiska sätt. Patetiskt kanske, men slår vad om att Copy har roligare än vad du har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 I kväll blir det skänninge marken. Får se om det är något drag där Och det sket vi i. Kickade fet fest på hemmaplan istället. Inte så mycket att berätta om den kvällen, faktiskt. Ikväll blir det, (efter många om och men) fest hos en gammal skolkamrat. Grabbarna ska dit. Hoppas bara det kommer lite tjejer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tror inte doktorn vill att folk ska dricka rent som en gammal lodis. Bra omformulering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Patetiskt kanske, men slår vad om att Copy har roligare än vad du har... Jag slår vad om att vissa finner det roligt i att döda folk, vissa gillar att fiska, andra gillar bajs, ja listan fortsätter i all oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Ikväll blir det, (efter många om och men) fest hos en gammal skolkamrat. Grabbarna ska dit. Hoppas bara det kommer lite tjejer också Och om vi kickade fet fest! Eller..jaa. Det var ju kul att träffa folk man inte sett sen skolavslutningen och så, men.. Kändes inte värt det att bränna en halv sjuttis på att.. bada ensam, endast iförd kalsonger, i en 15-gradig pool. Jaja. Det kändes gött som fan, när jag och två polers cyklade hem (för ungefär en halvtimma sen). Låg mitt på en 90-väg, med endast två små ficklampor som visade oss. Inte att jag tycker jag är häftig som utsätter mitt eget liv för fara eller så.. Har förövrigt eldat bort min raggarsträng. Jak er heftig. Edit: Bara så ni vet: Jag är inte stolt för grejerna jag berättar just nu. Jag vet faktiskt inte alls varför jag berättar dem. Eller jo, jag vet varför, men det känns alldeles för fjortis att säga det rakt ut. Så det så. Ha det. Redigerad 5 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Och om vi kickade fet fest! Eller..jaa. Det var ju kul att träffa folk man inte sett sen skolavslutningen och så, men.. Kändes inte värt det att bränna en halv sjuttis på att.. bada ensam, endast iförd kalsonger, i en 15-gradig pool. Jaja. Det kändes gött som fan, när jag och två polers cyklade hem (för ungefär en halvtimma sen). Låg mitt på en 90-väg, med endast två små ficklampor som visade oss. Inte att jag tycker jag är häftig som utsätter mitt eget liv för fara eller så.. Har förövrigt eldat bort min raggarsträng. Jak er heftig. Edit: Bara så ni vet: Jag är inte stolt för grejerna jag berättar just nu. Jag vet faktiskt inte alls varför jag berättar dem. Eller jo, jag vet varför, men det känns alldeles för fjortis att säga det rakt ut. Så det så. Ha det. Får jag fråga varför du Quotar dig själv?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Får jag fråga varför du Quotar dig själv?! Han fortsätter på vad han skrev innan. Som en liten berättelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Han fortsätter på vad han skrev innan. Som en liten berättelse. Haha ok, har alltid undrat varför...trodde han var retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts