the-copy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Tjena tjena. Har länge funderat på detta; hur ser det ut egentligen? Blir alla automatiskt arga eller glada vid alkoholförtäring? Själv blir jag helt otroligt underbart glad. Till och med så glad så då jag vart misshandlad ville jag inte slå han som slog mig Samma kväll var det en som snacka skit om mig mycket, och jag ivsste om det då, jag vart inte sur. Jag vart typ .. lite besviken på honom men annars så var jag lika glad ändå. De flesta blir ju agressiva för ingenting vid detta tillstånd. Hur är det för er? edit: vart tog min poll vägen? Redigerad 11 maj, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir jävligt glad och börjar prata mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir verkligen inte aggressiv, eller kanske att man vågar käfta lite extra men inget problem iaf. I övrigt: glad & öppen. Annars är ju cannabis en rätt fin drog, eller vad säger du skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir sk*t tramsig och vill skoja och vara polare med allt och alla. Drar det ena skämtet efter det andra nonstop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir så sjukt glad !. Jag skrattar åt verkligen allt. Kan peka på ett fönster och däcka av skratt och är vääldigt social med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ännu mer social och glad än vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hitils är majoriteten väldigt glada, ingen ute där som blir arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Glad, blir mer öppen och brukar rocka loss mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Har alldrig varit full ännu:P Redigerad 11 maj, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir äckligt pratsam och kan prata flera timmar nonstop. Jag får också en skit mysko humor, kommer ihåg att jag flabbade en hel kväll bara för att en kompis klev i en hundskit ( ) Oftast kan jag få för mig nått riktigt jävla dumt. Som t.ex ut och cykla (kanske inte så lyckat), jag och ERROLS_TRUMMA var ute en kväll med ett par stycken. Vi 2 hade fått i oss en hel del och var ganska så raka kan jag lova. Han kommer fram "Hörru nu cyklar vi" Jag tar min cykel och cyklar rätt in i ett par buskar, somnar och ligger en stund, sedan kommer ERROLS_TRUMMA och cyklar in precis bredvid mig och ramlar över mig typ. Sen sov jag typ resten av kvällen, tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Blir oftast väldigt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Blir oftast väldigt glad. Förrutom när du blir arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag blir väl ganska glad och lugn. Har en polare som blir väldigt aggressivt, är riktigt jobbigt med folk som dricker för mycket. Man orkar inte gå runt o leka farsa åt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Nu har jag aldrig varit riktigt heldragen men såhär ungefär: Känslig, gnällig, dryg och även glad och skrattar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Blir mer social, tramsig och får lätt till att garva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Blir mer social, lite mer 'dansvänlig', gladare och all sådant. Aggressiv blir jag nästan aldrig. Visst, börjar någon slå på mig så slår jag klart tillbaka men det är inte många som vill bråka med mig, antingen för att dom gillar mig eller så kanske jag ser läskig ut? Annars brukar jag hoppa mellan och förhindra bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Allmänt skrikig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har aldrig varit packad. Hur är det egentligen? Minns man mycket dagen därpå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ärlig, typ. Säger massa strunt som jag sen ångrar dan efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har aldrig varit packad. Hur är det egentligen? Minns man mycket dagen därpå? Det är nog olika från person till person men jag kommer själv ihåg allt jag gjort dagen innan. Blir inte speciellt bakis heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts