darkjak Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Haha, låter kul ju, det borde bli tradition på min skola när 9:orna går ut Varför? Det är ingen skillnad på högstadieklasserna, utom att det går olika folk... Gymnasielinjerna är HELT olika. Alla pluggar Matte A, Engelska A och Matte A, sen har alla linjer olika ämnen... Det går inte att hitta på något fyndigt för en klass som heter typ 9C. Däremot går det att hitta på kul saker för Samhäll 03:) Som exempel håller en i TE på att påminna samhällarna om sin "stolta" historia, genom att skapa en plansch där man skriver "Våra mest kända samhällare", och sätter upp bilder på Hitler, Stalin, George W Bush, Göran Persson och Fidel Castro! DET är fyndigt. Eller Chain of Actions som jag såg: 1) Barnvårdare(BF) uppfostrar barn på dagis 2) Några av barnen blir vetenskapsmän (NV), och kommer på kärnfusionen 3) Tekniker (TE) hittar på lämpligt användningsområde för tekniken 4) Fabriksarbetare (Industri) börjar bygga 5) Politiker (SP) kommer på att man ska använda tekniken 6) Piloterna vaknar och äter lunch på basens matsal, och serveras av kocken (HR). 7) Mekanikerna (Fordon) kollar flygplanet innan det lyfter en sista gång 8) Resten är Historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Den var den minst sammanhängande kedjereaktion jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Eller Chain of Actions som jag såg: 1) Barnvårdare(BF) uppfostrar barn på dagis 2) Några av barnen blir vetenskapsmän (NV), och kommer på kärnfusionen 3) Tekniker (TE) hittar på lämpligt användningsområde för tekniken 4) Fabriksarbetare (Industri) börjar bygga 5) Politiker (SP) kommer på att man ska använda tekniken 6) Piloterna vaknar och äter lunch på basens matsal, och serveras av kocken (HR). 7) Mekanikerna (Fordon) kollar flygplanet innan det lyfter en sista gång 8) Resten är Historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Den 16 Juni tar dom som går i tredje här med.. Sj måste man vänta två år till =P >Går du första ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Istället för att göra ny tråd, snor jag den här. Har ni en kortege på studenten? Att alla studentklasser åker runt i vagnar och visar upp sig. Vi har det i alla fall. Våran vagn kommer bli jätteful och ingen musikanläggning har vi fått tag på. Men jag tänkte att det kanske är någon här som har tips på bra rim som man kan skriva på kortegevagnen? Det bästa är om det har något med IT att göra, eftersom det är det vi läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 "1337 KR3W". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 "1337 KR3W". Ja, om vi vill framhäva hur nördiga vi är. Kanske är det oundvikligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts