Robin0909 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hej jag undrar om gta vice city stories kommer till ps2? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Otroligt fel forum! Dock så skulle jag också vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Otroligt fel forum! Det grejar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robin0909 Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kan ni fixa det till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kan ni fixa det till ps2? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hoppar dom gör det till ps2 med Utrota PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kan ni fixa det till ps2? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hej jag undrar om gta vice city stories kommer till ps2? Tacksam för svar! Vice City Stories?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vice City Stories?? Har du varit insnöad det senaste halvåret? Det kom tidigare ett GTA till PSP som hette Liberty City Stories, som senare kom till PS2. Nu har det utannonserats ett GTA Vice City Stories, och han undrar om det osså kommer till PS2. Jag hoppas att det äntligen kommer ett GTA till GC eller Nintendo DS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vad är det för skillnad på vanliga och "stories" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vad är det för skillnad på vanliga och "stories" ? Annan story, annan karaktär, nya byggnader, nytt soundtrack, nya kommentarer, nya fotgängare o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts