pinner Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vi ska göra en låt i reason på musiken och jag tycker att det fattas någonting i min låt och vill därför ha med lite gitarr för att fylla ut den men problemet är att jag är jätte dålig på att spela gitarr och tänkte då fråga om det finns någon som har ork och lust att sple in lite gitarr till låten, det behöver inte vara något avancerat eller låta jätte bra bara det passar in i låten så skulle jag bli jätte nöjd.l_t.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ge mig några dagar så kan jag nog pilla ihop något. Inte att min inspelningsgrej låter bra, men det kanske duger. Säg gärna vilken tonart det är och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har för mig att det är moll men minns inte riktigt har reason filen i skolan så jag kan inte riktigt kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Topp3 skulle kanske kunna pilla ihop något, hör med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag hade kunnat om jag haft möjlighet till att spela in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Topp3 skulle kanske kunna pilla ihop något, hör med honom. Ya, men det skulle låta apbajs. Möjligt om jag får något år på mig, då jag bör ha en Pod att leka med. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ya, men det skulle låta apbajs. Möjligt om jag får något år på mig, då jag bör ha en Pod att leka med. =/ Skaffar du en podXT då? Min pod1 låter skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts