The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) "Så var det dags för första årets första valduell i SVT. Statsminister Göran Persson (s) och Fredrik Reinfeldt (m) möts i Agenda special i SVT1 20.00. " http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2216...505&lpos=lasMer http://svt.se/content/1/c6/58/91/69/Persson_rheinis_150.jpg Om en kvart alltså, ska bli kul att se. För er som missade: mms://qstream-wm.qbrick.com/00928/sthlm/samhalle/agenda/060511agenda.wmv Redigerad 11 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jätteviktigt och jättekul, säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ska bli se hur ägd GP blir... fast jag tror jag väntar till det obligatorisk samanfattandet på nyhterna senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Åååh, jag vill sitta i publiken och göra de klassiska studentnickarna. Är jag ensam om att älska studentnickar? Hur som helst ska det bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jätteviktigt och jättekul, säkert. Jag som hade fått bilden av dig som politiskt engagerad... Någon av dessa män kommer att styra Sverige efter nästa val och en debatt mellan dem är nog för de flesta, med åldern inne, ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Aj då. krockar med simpsons, annars hade jag kollat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Ok. Göran Person kukar ur... Pinsam start, misslyckat ideologiskt ordbajs. Redigerad 11 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 JÄVLA TV! Funkar inte! (kanalerna alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ok. Göran Person kukar ur... Pinsam start, misslyckat ideologiskt ordbajs. Som väntat alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 JÄVLA TV! Funkar inte! (kanalerna alltså) Du kan säkert streama ner det från SVT.se sen. Nu missade jag 5 min, var tvungen att lyfta upp en skorsten till grillen. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) *Slår på TV:n* Och vipps där var han, Göran. okka: Menar du när publiken sitter och nickar som om de håller med, som i Dr. Phil? Redigerad 11 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Har redan missat en hel del, så jag tankar nog ner det sen, om itne nån har en livestream? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) "Vi bekämpar arbetslösheten, inte de arbetslösa" -GP. Fint citat, han kommer igen! Redigerad 11 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 "Vi bekämpar arbetslösheten, inte de arbetslösa" -GP. Fint citat, han kommer igen! Sen sneglade han belåtet åt höger=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Haha, Persson avrunda skattesänkning lite för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Inte vågat kolla men hoppas GP smiskar Reine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sitter och kollar på det just nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Föräldraförsäkring. Där smiskade Göran till smurfen så han grät tårar av död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Såg bara slutet och jag kan inte säga att Persson var dålig, han är en grymt bra debattör. Släng dig i väggen Mahalo. Vill inte yttrycka mig förens jag sett hela men Reinfelt hade enligt mig ett bättre sluttal än Görans, Göran sa samma saker som alltid i det. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vill inte yttrycka mig förens jag sett hela men Reinfelt hade enligt mig ett bättre sluttal än Görans, Göran sa samma saker som alltid i det. Gillade inte heller GP:s sluttal, löjlig inledning, meningslösa upprepningar och krystad avslutning. Annars var debatten ganska jämn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts