rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hmm varför inte gå tvärtemot Gangsta kulturen för att istället hamna i "White Power" kretsarna? En ung tonåring som värvas av sina vänner som har följt med neonazi vågen från slutet av 80-talet. Rasism är ju ett känsligt tema det vet jag, men visst fan skulle det vara coolt? Självklart så ska man kunna hoppa av det (alternativt göra det i story linen) osv osv, men det är ju ett grymmt tema. Spelet kan annars utspela sig i punkkulterna i england. Eller så kör dom nutid och man kanske kan vara i "New York" men ta flyget till "London" som säkerligen kommer ha andra namn. Aja nu spekulerar jag bara såhär sent på natten. Låter sådär... hade varit roligare att hamna i "skinhead" kulturen osånnafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Satt och tänkte på en sak angående realismen i GTA. Många säger att dom vill ha mycket mer realism i spelet medans andra tycker att det förstör den här "GTA känslan". Så en sak jag tänkte på att Rockstar kanske kunde ordna var att man kanske på en 3 gradig skala fick ställa in vilken typ av realism man ville ha. T.ex. På högsta realism skalan börjar polisen jaga en om man kör för fort, kör mot rött ljus, har vapen framme etc. Men om du t.ex. dödar en PED så kommer inte bara en stjärna utan kanske 2 eller 3 så det blir problem med en gång, precis som i verkligheten. Och t.ex. så försvinner inte efterlysningarna efter någon minut bara. Även det här med att man tål så mycket skott kanske kunde fixas och man var tvungen att äta oftare osv osv. Sedan på andra skalan kan det ju trappas ner en hel del och på första är det som det har varit i dom tidigare spelen. Även saker som att man måste tanka bilen osv kan vara sånt som finns med på dom olika skalorna.. Bara en tanke. Redigerad 5 juni, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memonas Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ja rabarber du har rätt. Den gammla skinhead orginal kulturen. Kanske skulle tvätta deras dåliga rykte? Fotbollshulligan o grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 1977 = kanske den året Tommy åker in i fängelset... Du har den skruv lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag tycker och hoppas att grafiken blir som sämst saints row grafik och att banan blir lite större än San Andreas. Det skulle vara häftigt om de typ la in en fotbollsturnering eller typ maratonlopp som de har gjort med beat the cok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 GTA IV: Europe ? skulle va nice att cruisa på autobahn i nån infernus eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Satt och tänkte på en sak angående realismen i GTA. Många säger att dom vill ha mycket mer realism i spelet medans andra tycker att det förstör den här "GTA känslan". Så en sak jag tänkte på att Rockstar kanske kunde ordna var att man kanske på en 3 gradig skala fick ställa in vilken typ av realism man ville ha. T.ex. På högsta realism skalan börjar polisen jaga en om man kör för fort, kör mot rött ljus, har vapen framme etc. Men om du t.ex. dödar en PED så kommer inte bara en stjärna utan kanske 2 eller 3 så det blir problem med en gång, precis som i verkligheten. Och t.ex. så försvinner inte efterlysningarna efter någon minut bara. Även det här med att man tål så mycket skott kanske kunde fixas och man var tvungen att äta oftare osv osv. Sedan på andra skalan kan det ju trappas ner en hel del och på första är det som det har varit i dom tidigare spelen. Även saker som att man måste tanka bilen osv kan vara sånt som finns med på dom olika skalorna.. Bara en tanke. Vore en ganska fin idé. Dom flesta spel har ju olika svårighetsgrader. Då kan man få välja innan man börjar ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Gillar idéerna om skinheads-kultur och fotbollshuliganer. Skulle vara kul om det utspelar sig i London på 70/80-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den realismskalan som p1rsson sa, tyckte jag va riktigt smart!! och rasism hade faktiskt varit ett bra tema, dom har ju haft allt annat typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den realismskalan som p1rsson sa, tyckte jag va riktigt smart!! och rasism hade faktiskt varit ett bra tema, dom har ju haft allt annat typ.. Jo, det kan vara kul men tänk vilket motstånd Jack Thompson & CO kommer att göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Orka ej att läsa igenom alla inlägg... Det vore något om R* skulle bygga upp en ny värld där man kan åka båt eller flyga mellan 2-3 världsdelar. Bli världens största knarkbaron eller nått.. haha pendla mellan usa, europa o colombia med sitt privata jet Redigerad 8 juni, 2006 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Gillar idéerna om skinheads-kultur och fotbollshuliganer. Skulle vara kul om det utspelar sig i London på 70/80-talet. Jack Thompson gillar dom jätte mycket, pratade med han via telefon nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan vad kul det ska bli att läsa här i denna tråden typ ett år efter att GTA IV har släppts, när man vet hur allt blev sedan. Jag vetifan hur jag vill ha det, men Rockstar fixar det =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Cool Cool Du har den skruv lös. Vi får väll se..Yo Redigerad 8 juni, 2006 av tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 På högsta realism skalan börjar polisen jaga en om man kör för fort, kör mot rött ljus, har vapen framme etc. Men om du t.ex. dödar en PED så kommer inte bara en stjärna utan kanske 2 eller 3 så det blir problem med en gång, precis som i verkligheten. Och t.ex. så försvinner inte efterlysningarna efter någon minut bara. Även det här med att man tål så mycket skott kanske kunde fixas och man var tvungen att äta oftare osv osv. Sedan på andra skalan kan det ju trappas ner en hel del och på första är det som det har varit i dom tidigare spelen. Även saker som att man måste tanka bilen osv kan vara sånt som finns med på dom olika skalorna.. Bara en tanke. Gillade den tanken, har själv haft den. Skulle ju vara mycket roligare. Tänk er att bli jagad av polisen och sen tar bensinen slut, man ba "fuck! " Så får man springa som en islandshäst till nästa bil och hoppa in Skulle vara kul om man kunde "misslyckas" med att sno fordon också. Typ att föraren puttar ut en igen och bränner iväg eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hoppas detta spel blir "GTA: Online Crime" som dom snackat om så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hoppas detta spel blir "GTA: Online Crime" som dom snackat om så länge.. Det hoppas jag också. Fast inte polis mot tjuvar. Jag vill att man ska kunna bilda olika gäng istället. OK, polis också, men alla skurkar ska inte vara i samma lag. Det ska finnas ett högkvarter för varje gäng där man startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Cool Vi får väll se..Yo Sluta spamma? Tweak @ Amen to that brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ska det vara online tycker jag att det ska vara som vanligt i staden, bilar,människor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ska det vara online tycker jag att det ska vara som vanligt i staden, bilar,människor osv. Joo skulle vara tufft, men mitt Gta IV kommer gå till ps3:t (När jag nu får det ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts