Lenin Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det är mycket individuellt och abstrakt och inte lätt att definiera. Men tänk ungefär i termer av atmosfär, miljö, inlevelse och upplevelse. ja du har rätt, det finns ingen definition på den äkta gta-känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 ja du har rätt, det finns ingen definition på den äkta gta-känslan Nja, det finns väl vissa universala definitioner. T ex bilkörandet i trafiken, freeroaming på en stor karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) I nästnästa "Grand Theft Auto" så vill jag ha en storstad mitt ute i ingenstans som är omringad av en gigantisk öken där man skulle kunna leka Liftaren på vägarna... Skulle vara helgrymt... Redigerad 6 april, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 En stor del av "GTA-känslan" för mig är den speciella grafiken som 3D gta spelen har. + "atmosfär, miljö, inlevelse och upplevelse" som Umberto så genialiskt konstaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Skulle varit hur fett som helst om man i GTA IV skulle göra uppdrag för andra ifrån de gamla delarna, t.ex CJ. Redigerad 7 april, 2007 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Skulle varit hur fett som helst om man i GTA IV skulle göra uppdrag för andra ifrån de gamla delarna, t.ex CJ. eller claude Redigerad 9 april, 2007 av Lenin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 eller claude Och få massa läskiga lappar från honom då eller . Undrar vafan som händer med honom efter att han fritagit Maria och allt sånt. Han är väl inte precis så mäktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Och få massa läskiga lappar från honom då eller . Undrar vafan som händer med honom efter att han fritagit Maria och allt sånt. Han är väl inte precis så mäktig. Fast det har väl aldrig sagts att han aldrig pratar. Bara att han pratar väldigt sällan. Det skulle vara kul om man blev tvungen att döda en av de gammla karaktärerna i spelet. T ex tänk om man får i uppdrag att döda Claude? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 T ex tänk om man får i uppdrag att döda Claude? Det skulle smärta otroligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Fast det har väl aldrig sagts att han aldrig pratar. Bara att han pratar väldigt sällan. Det skulle vara kul om man blev tvungen att döda en av de gammla karaktärerna i spelet. T ex tänk om man får i uppdrag att döda Claude? Man får ju se Claude dö i GTA 2 introt, som utspelar sig i framtiden, så det kommer inte hända att man får döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det skulle smärta otroligt mycket Ja, det är det som är det bra med ideen. Det hade gjort ont om man fick se nån annan skjuta honom och värre när man själv får göra det. Man får ju se Claude dö i GTA 2 introt, som utspelar sig i framtiden, så det kommer inte hända att man får döda honom. Jag vet, men vi vet inte med säkerhet när GTAIV utspelar sig. GTA2 utspelar sig 2012, har jag för mig, så varför skulle det vara omöjligt att GTAIV utspelar sig efter GTA2 (Om 5 år) och att man spelar karaktären som skjuter Claude? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ja, det är det som är det bra med ideen. Det hade gjort ont om man fick se nån annan skjuta honom och värre när man själv får göra det. Jag vet, men vi vet inte med säkerhet när GTAIV utspelar sig. GTA2 utspelar sig 2012, har jag för mig, så varför skulle det vara omöjligt att GTAIV utspelar sig efter GTA2 (Om 5 år) och att man spelar karaktären som skjuter Claude? Verkar inte vara så troligt att man spelar en lönnmördare när man spelar han ryssen, och det är knappast han som är lönnmördaren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vem har sagt att det var en yrkes lönnmördare? Hur många gånger har man inte fått uppdrag att mörda någon i GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Vem har sagt att det var en yrkes lönnmördare? Hur många gånger har man inte fått uppdrag att mörda någon i GTA? Joo, men han som mördade Claude ser inte ut som "ryssen" som man fick se i trailern IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Verkar inte vara så troligt att man spelar en lönnmördare när man spelar han ryssen, och det är knappast han som är lönnmördaren.... Vem har sagt att man spelar som ryssen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Vem har sagt att man spelar som ryssen? Haha, men de är ju nästan självklart att man gör, näääästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Haha, men de är ju nästan självklart att man gör, näääästan You never know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Joo, men han som mördade Claude ser inte ut som "ryssen" som man fick se i trailern IMO Men sånt kan lätt ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Satt här i min stol och funderade lite på GTA4. Eftersom dom valde att ha New York som stad igen, betyder det att nästa GTA spel kommer vara Miami? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Satt här i min stol och funderade lite på GTA4. Eftersom dom valde att ha New York som stad igen, betyder det att nästa GTA spel kommer vara Miami? O.o Jag tror inte att Rockstar planerar och gå runt i någon slags cirkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts