JohnnyH87 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Alltså ärligt, vem skulle vilja spela som en kvinna ? KVINNA @Jazz: Ganksa många faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Åh, får riktig GTA-känsla när jag läser här. Det jag längtar mest efter är att dra u på landsbygen och se de små samhällena där.. Älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jag tycker att spelytan borde vara chokerande stor. Sen vill jag ha mer gator, kvarter, bilar och människor. Det ser lite lamt ut på GTA SA på alla punkterna (bortsett från spelytan, möjligtvis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Köer och trängsel vill jag ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Här är några av mina förslag, tycker ni inte om någon av dem, citera då mitt inlägg och förklara vad som är fel för då blir tråden lite intressantare. * Bra grafik är inget som står på min lista då jag vet att det kommer vara en helt suverän grafik. Kolla bara på trailern till Eight days, GTA IV kan knappast vara mycket sämre. Men en sak jag vill ska bli bättre är alla buggar. Bilar som fastnar i marken, byggnader, vägar som försvinner när man kör i en svindlande fart. Detta är allmänt jobbigt och hoppas att de har fixat det under dem tre - fyra åren dem utvecklat spelet. Ja, grafiken lär bli riktigt bra. Hoppas också på mindre buggar. * Det skall finnas fler städer, fem olika städer och några andra små samhällen hade varit perfekt men kanske för mycket begärt.Nja, 5 är lite för mycket. 3 som i San Andreas (fast större) med större ödemark och lite större småbyar hade varit helt underbart. * Städerna skall vara stora metropol, med skyhöga byggnader, många personer ute på stan, de flesta välklädda, antalet bilar ute på sta'n borde vara många fler då det antagligen kommer vara enorma storstäder. Håller med. Fast bilar tycker jag är lagom som det är. För många i stan så kan man inte köra. * Människorna borde vara smartare, hoppa bakom murar när de hör skottlossning, kanske boxa ur pistolen ur handen på en, sparka en på den svagaste platsen, nämligen kulorna så att man stretar på marken och ber gud om förlåtelse och att han har fått nog med lidande.Håller med om att NPCerna ska vara smartare men grejen med lidandet gillade jag inte alls. * Huvudpersonen, han som man spelar ska vara en riktig cooling precis som Tony Montana. Inte rädd för någonting, spottar folk i ansiktet när han blir hotad till döds. Nej nej nej. Ingen tyst tråkig kall cooling. En kvinna, gärna. Eller en kille som har en lika djup karaktär som C.J med trovärdiga känslor och klara uppfattninga om saker (Som C.J hatar droger). Eller en vanlig kille som blir indragen i det hela kanske? * Större vapenarsenal, San Andreas hade 36 olika vapen men då dem flesta var värdelösa. Ofta man går ut på sta'n och mördar folk med blommor och dildon. Av de 36 vapnen var kanske 20 av dem användbara. Femtio vapen hade jag varit nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jag har en känsla av att du kommer bli väldigt besviken. Tror inte jag. Det ni vill ha i spelet är inget Rockstar skulle lägga in. Gifta sig? Skaffa barn? Skjuta djur? Gå och spela fable i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Tror inte jag. Det ni vill ha i spelet är inget Rockstar skulle lägga in. Gifta sig? Skaffa barn? Skjuta djur? Gå och spela fable i så fall. Ni? Jag sa bara att gifta sig kunde bli kul om där fanns en orsak att göra det. (Typ att man fick pris för det) Skaffa barn tycker jag inte och jag har inte ens nämn djur. Fast nu när du säger det, lite djur i de stora djupa skogarna hade varit rätt kul. Men då för synd skull, inte för att man ska åka och jaga eller nåt. Iallafall, det jag menade med att Umberto kommer bli besviken är att han vill typ ha GTAIII utan någon större uppgradering. Ingen större spelyta, inga specialeffekter, få vapen osv. De kommer inte släppa ett GTA som är nedgraderat från San Andreas så den striden är redan förlorad. Där kommer vara uppgraderingar och förbättringar. Och där kommer säkerligen finnas ett skill system liknande det i SA. Allt det andra är önsketänkade och trots vi önskar en massa så kommer vi säkerligen inte få någon större del av det. Men vi kommer inte få ett nytt GTAIII där de skalat bort grejor från de senaste GTA spelen. Ang. vad Rockstar kommer lägga in och inte lägga in. Mycket snack om det har det varit innan de andra spelen släpptes. Mycket av de saker som vi fick i SA var sagt att Rockstar aldrig skulle lägga till de grejorna (T ex skill systemet). Men visst, gifta sig, skaffa barn osv är önsketänkande som säkerligen aldrig kommer hända. Djur ser jag inte som lika omöjligt men inget större då. Redigerad 28 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Minst. San Andreas hade 79 uppdrag. GTAIV måste ha mer än 110. 200 + nerladdningsbara uppdrag. Kan du utveckla/förklara "nedladdningsbara" ? Menar du att man ska kunna ladda ner nya storymissions eller sidouppdrag? Tycker det låter lite luddigt, men du kanske har en tipp-topp idé a'la Henkibojj på G :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Kan du utveckla/förklara "nedladdningsbara" ? Menar du att man ska kunna ladda ner nya storymissions eller sidouppdrag? Tycker det låter lite luddigt, men du kanske har en tipp-topp idé a'la Henkibojj på G :lol: De kommer släppa 2 nya nerladdningsbara storykapitel till XBox 360 samt något liknande (Fast med anorlunda innehåll) till PS3. Alltså nya historier som ska ge några extra timmars spelande. De kommer släppas under 2008. Det har varit känt sedan Maj 2006. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ju mer uppdrag desto bättre, om ni frågar mig. Måste skaffa en trådlös router så att jag kan få uppkoppling till mitt 360 då. En del vill att huvudpersonen ska vara man, andra att det ska vara en kvinna, en del vill vara vit medan andra svart. Enda lösningen måste vara att spela som Michael Jackson, han är allt på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Skulle vara roligt om det fanns med nån stad som det finns snö i så kan man köra snöskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Skulle vara roligt om det fanns med nån stad som det finns snö i så kan man köra snöskoter Det låter riktigt kul, faktiskt. Kanske ett bergsområde som alltid är snöigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Det låter riktigt kul, faktiskt. Kanske ett bergsområde som alltid är snöigt. Precis, vore kul o hoppa lite i bergen med en snöskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Kanske ett snowboard uppdrag också, där man ska åka nedför berget, SSX style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 En del vill att huvudpersonen ska vara man, andra att det ska vara en kvinna, en del vill vara vit medan andra svart. Enda lösningen måste vara att spela som Michael Jackson, han är allt på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Kanske ett snowboard uppdrag också, där man ska åka nedför berget, SSX style. Eller vad sägs om att smyga upp i fjällen till en timmerstuga, knäppa massa vakter med ljuddämpad, döda nån viktig person, spränga stugan och hoppa ut för ett stup iklädd i gul skiddräckt alá Bondstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 ...men du kanske har en tipp-topp idé a'la Henkibojj på G Känner mig hedrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Eller vad sägs om att smyga upp i fjällen till en timmerstuga, knäppa massa vakter med ljuddämpad, döda nån viktig person, spränga stugan och hoppa ut för ett stup iklädd i gul skiddräckt alá Bondstyle. Nä du säger gul skiddräkt tänker jag Arnold i sina gula dräkt i Rollerball. *_* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Nä du säger gul skiddräkt tänker jag Arnold i sina gula dräkt i Rollerball. *_* Haha. Fan det känns som detta GTA kommer bli nåt särskilt, nåt som liksom förändrar spelkulturen lite.typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag kan svära på att de där extra sakerna som kommer till 360 även kommer komma till PS3. Kan redan se alla mail till Rockstar från arga PS3 ägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts