Quattro Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Jag pratar inte om titeln på spelet, jag pratar om vilken stad jag vill det ska vara. Ja, ja menade ju inte bara speciellt dig , jag råkade bara quota ditt inlägg. Jag tänkte mer på alla som skrivit GTA: *stad* i de senaste inläggen. OMG, ny sida!? Redigerad 21 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Tänk om det kommer utspelas i 4 städer då med tanke på namnet GTA4 Eller i alla fall 2 kanske så man kan åka göörstora flygplan imellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hoppas det blir Dubai om 10 år. Världens högsta skyskrapa och massa ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hoppas det blir Dubai om 10 år. Världens högsta skyskrapa och massa ball! massa ball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 massa ball? Ja, du har ju aldrig skrivit fel eller glömt en bokstav någon enstaka gång! Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Äsch, man kan säga "ball" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Skulle va skoj med att kunna gå in i många hus. Kanske alla hus . Och så hoppas man på en jävligt lång story och massor med vapen/bilar/flyplan/båtar (varför inte skit stora?)/ osv (skateboard pls ) och man ska kunna modda allting. Tom vapen och flygplan/båtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vore kul om några vapen hade "alternative fire" som i SF:TWIY. Tex en mountad granatkastare på geväret. Hoppas också på bensindunk och tändsticka som i Postal 2. Älskar att hälla ut ett bensinspår, tända på och se hur det börjar brinna. Givetvis endast i spel. Det är ju i spel man gör saker man inte får i verkligheten. Fast det gör man ju då och då i verkligheten i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Skulle va skoj med att kunna gå in i många hus. Kanske alla hus . Och så hoppas man på en jävligt lång story och massor med vapen/bilar/flyplan/båtar (varför inte skit stora?)/ osv (skateboard pls ) och man ska kunna modda allting. Tom vapen och flygplan/båtar Det där med husen hoppas jag också! Hoppas att det inte är någon loading när man går in i hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Äsch, man kan säga "ball" också. Jag undrar fortfarande vad ball betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jag undrar fortfarande vad ball betyder? Tuff, cool, hipp, fräck, frän etc. Redigerad 24 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag tror han menar vad "ball" betyder i L Volls inlägg. Undrar faktiskt själv lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Jag tror han menar vad "ball" betyder i L Volls inlägg. Undrar faktiskt själv lite. http://homepage.mac.com/drysdale/Images/UAE/Dubai_skyline2.jpg Redigerad 25 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Stora Jä*la Atom bomber, Se "Inne" I alla Fordon, Göra sig bra på något specielt t ex Daggers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Stora Jä*la Atom bomber, Se "Inne" I alla Fordon, Göra sig bra på något specielt t ex Daggers. Är det jag som fått dyslexi eller var det någon annan som inte fattade åvanstående mening också? Redigerad 25 mars, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Är det jag som fått dyslexi eller var det någon annan som inte fattade åvanstående mening också? Tror han menade att det ska finnas atombomber, och att man ska kunna se från förarperspektiv (heter det så?) när man sitter i en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ska vi blanda in lite WoW också? Öva upp sina skills i Dagger? Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har ni tänkt på att mycket av det folk vill ha i GTA4 finns i Postal2, som att polisen reagerar på andras brott och inte bara ens egna, att folk gör saker och inte bara går runt lite random, gå in i alla hus etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Så är det i Canis canem edit också. Och det var ju Rockstar som gjorde det spelet, så man kan ju alltid hoppas . Hopps också på att man kan bli arresterad. Är trött på att polisen försöker slakta en bara för att man råkade krocka med deras bil. Vore kul om man stog still utan något vapen uppe så att de kunde sätta handfängsel på en. Sen när man kommer till finkan så blir det "Jail break minigame" med lite Thin Lizzy's "Jail break" i bakgrunden Redigerad 26 mars, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts