Jump to content

Grand Theft Auto IV

Share

Recommended Posts

Jag pratar inte om titeln på spelet, jag pratar om vilken stad jag vill det ska vara.

Ja, ja menade ju inte bara speciellt dig , jag råkade bara quota ditt inlägg. Jag tänkte mer på alla som skrivit GTA: *stad* i de senaste inläggen.

OMG, ny sida!? :wub:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle va skoj med att kunna gå in i många hus. Kanske alla hus :angry: .

Och så hoppas man på en jävligt lång story och massor med vapen/bilar/flyplan/båtar (varför inte skit stora?)/ osv (skateboard pls :))

och man ska kunna modda allting. Tom vapen och flygplan/båtar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore kul om några vapen hade "alternative fire" som i SF:TWIY. Tex en mountad granatkastare på geväret. Hoppas också på bensindunk och tändsticka som i Postal 2. Älskar att hälla ut ett bensinspår, tända på och se hur det börjar brinna. Givetvis endast i spel. Det är ju i spel man gör saker man inte får i verkligheten. Fast det gör man ju då och då i verkligheten i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle va skoj med att kunna gå in i många hus. Kanske alla hus :ermm: .

Och så hoppas man på en jävligt lång story och massor med vapen/bilar/flyplan/båtar (varför inte skit stora?)/ osv (skateboard pls :P)

och man ska kunna modda allting. Tom vapen och flygplan/båtar

Det där med husen hoppas jag också! Hoppas att det inte är någon loading när man går in i hus. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det i Canis canem edit också. Och det var ju Rockstar som gjorde det spelet, så man kan ju alltid hoppas :). Hopps också på att man kan bli arresterad. Är trött på att polisen försöker slakta en bara för att man råkade krocka med deras bil. Vore kul om man stog still utan något vapen uppe så att de kunde sätta handfängsel på en. Sen när man kommer till finkan så blir det "Jail break minigame" med lite Thin Lizzy's "Jail break" i bakgrunden (w00t)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor