Merkky Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Datorn byggdes på 40-talet för att den var tänkt som en arbetsmaskin. Internet och chatt är ok. Och CS och WOW...men inte gta. Datorn gjordes som arbetsmaskin? Är WOW, CS och chatt arbete eller? Du vill bara ha en reaktion. Lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Spel ska spelas på konsol. FPS och RTS går bra på PC. Annars konsol! Det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det är rätt Bryr er inte om han. Han pallar inte att han inte får spela på sin famljedator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ett spel som utspelar sig i London vore ju riktigt intressant, massor av härlig brittisk punk i radiokanalerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) För att öka friheten borde man kunna åka upp i rymden, till en satellit. Där finns det jätteballa vapen. Som i NOLF Eller längts norrut på banan borde det finnas feta berg, mycket fetare än Mount chillad (framför allt bredare och längre). Där ska det vara snö, man ska kunna åka lift upp till topparna och sen åka skidor eller snowboard ner. Eller snöskoter. Fast då måste man köpa varmare kläder, annars fryser man ihjäl. Erkänn, det skulle vara cool! Redigerad 23 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vem är NOLF? Ball. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 För att öka friheten borde man kunna åka upp i rymden, till en satellit. Där finns det jätteballa vapen. Som i NOLF Eller längts norrut på banan borde det finnas feta berg, mycket fetare än Mount chillad (framför allt bredare och längre). Där ska det vara snö, man ska kunna åka lift upp till topparna och sen åka skidor eller snowboard ner. Eller snöskoter. Fast då måste man köpa varmare kläder, annars fryser man ihjäl. Ekänn, det skulle vara cool! Haha frysa ihjäl det vore kul ..och om det blir för varmt så borde han kunna svettas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Vem är NOLF? Ball. xD Ett asbra spel. "Haha frysa ihjäl det vore kul ..och om det blir för varmt så borde han kunna svettas" Och om man glömmer att ta av sig vinterkläderna när man kommer till varma områden borde man få värmeslag.=P Redigerad 23 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
:TPTE: Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ingen svarade på min fråga ordentligt^^ Komemr GTA4 troligt vis komma ut till PC? Jag orkar fan inte köpa en konsoll med trökigt dåliga kontroller för att köra ett speal som man inte orkar släpp ans till PC.. Men tror ni det kommer till PC?? typ 5 dvd skivor eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ingen svarade på min fråga ordentligt^^ Komemr GTA4 troligt vis komma ut till PC? Jag orkar fan inte köpa en konsoll med trökigt dåliga kontroller för att köra ett speal som man inte orkar släpp ans till PC.. Men tror ni det kommer till PC?? typ 5 dvd skivor eller ngt Jag tror att det kommer komma till PC, alla andra GTA spel har ju det. Kanske kommer vi förståndiga personer få vänta ett halvår längre, men det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Igen .... R* lär knappast sumpa det pengar som finns i PC marknaden ... inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
:TPTE: Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ok jag litar på er! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vore kul om håret på CJ växte, och kläderna blev smutsiga, och var tvugna att tvättas/kemtvättas. Lite ärr och skador som skulle påverka spelets gång vore kul! CJ i en permobil, jagandes en Balla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vore kul om håret på CJ växte, och kläderna blev smutsiga, och var tvugna att tvättas/kemtvättas. Lite ärr och skador som skulle påverka spelets gång vore kul! CJ i en permobil, jagandes en Balla! Haha! Men jag hoppas inte att det är CJ i GTA IV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Eller så satsar dom på att göra spelet skitsnyggt med en grym story istället för att tillfredställa alla gta-spelare som snarare borde spela the sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Eller så satsar dom på att göra spelet skitsnyggt med en grym story istället för att tillfredställa alla gta-spelare som snarare borde spela the sims. Precis ... ärr är ju ganska okej ... och kläderna ... men inte kemtvätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hoppas på att det blir i USA, det enda rätta. Antingen 70 eller 90 tal möjligtvis 80 och givetvis likt dom andra GTA spelen på alla dom här "GTA likheterna" man kan hitta i alla spelen. Hoppas dock på att man kan råna utan att döda, röka, lite mer liv i alla PEDs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag bryr mig inte riktigt var de utspelar sig, de kan få utspela sig i tukiet, bryr mig inte riktigt. Bara de är nutid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Åh detta är det bästa jag hört på länge! Jag tror inte heller det är omöjligt att spelet utspelas någonstans i Europa. London låter lite för uppenbart, men om så vore fallet, tror ni inte det är möjligt att de gör nån miniatyrkarta över Europa? London, Paris, Berlin osv. ^^ Fransk landsbyggd tycker jag låter härligt. Usa känns lite uttjatat. Östkusten, västkusten, Florida, sydamerikanska immigranter, italienska gangsters, chinatown etc... Tycker det är dags att driva lite med oss här uppe Sen hoppas jag på en ny grafikmotor, jag tycker fortfarande det känns ganska stelt att springa omkring. Fler vapen, fler ansikten, detaljer, bilar, flygplan ectetera... tankarna är många Hoppas bara de behåller den klassiska GTA-humorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Inte europa vad dom än gör, det SKA vara USA i GTA inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts